Alla inlägg den 9 augusti 2012

Av Cecilia - 9 augusti 2012 22:15

 

Degens Hiss är min shoping runda : )

Min nya topp : )

 

Mina nya klänning : )

      

Ännu en klänning : )


 

Är godsaker som glass och choklad i alla dess former som man hellre äter än mat när man känner sig lite krasslig, sjukt förkyld idag hoppas vilan i helgen kan få mig bättre : )


Hoppas ni haft en bra dag : )

Av Cecilia - 9 augusti 2012 12:29

Detta är precis nytaget ;-) hihi ;-) städaoutfiten ;-) hihi ;-)

Av Cecilia - 9 augusti 2012 10:20

Såååå skönt äntligen en dag med solsken :-) jag tittar upp mot himlen och ser inte ett moln :-) kanske en dag med lite trädgårds arbete då :-) åååå jag älskar solen :-) ne nu ska jag fortsätta promenera med pyret ;-) vi såg en vacker blomma;-) ha en trevlig dag ;-)

Av Cecilia - 9 augusti 2012 09:45

Min underbara hund : )


 

Av Cecilia - 9 augusti 2012 02:33

Nu ligger jag här igen : ) gick oc lade mig alldeles  för sent och önskar att det jag satt uppe och väntade på kunde ha hänt :/ men men ibland går inte planer som man tänkt sig :) hoppas bara att vi ses i morgon ist :) Du vet vem du är : ) Men vi ses i morgon :)

haha nu skakar hela min säng för Yra ligger och snarkar som en liten gris : ) haha :) nee nu ska jag fortsätta min och Robins nattliga diskussion : ) haha och det som vi började med för två nätter sedan XD haha nämligen att skriva sagor : ) de är sjukt roliga de som jag kommer på : ) haha men vet inte vad jag ska göra med dem så håler på dem ett tag : ) och idag vet jag precis vad håkan ska göra : ) haha XD

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards