Alla inlägg den 11 augusti 2012

Av Cecilia - 11 augusti 2012 22:46


Jims Insamlingsstiftelse för Muskelsjuka (DMD)Pojkar.


www.Jimp.in


Jag är ordförnade för en stiftelse och just nu sitter jag och jobbar fram lite informations material, och jobbar lite med andra stiftelse grejer :) men gå gärna in och kolla på sitiftelsen och lämna gärna ett bidrag om ni vill : )


hoppas ni har en trevlig kväll : )

Av Cecilia - 11 augusti 2012 22:30

Dagens Hiss är boken Tusen gåner starkare : ) skönt att börja med att bärja med en lättsam kurslitteratur... : )

det är också skönt att var hemma och mysa hos mamma : )


Dagens Diss är ju ganska uppenbart... SNUSK HUNDEN.... hmmm... hon luktar lite godare nu iaf. Tjärshampot är iaf bättre att kattbajs... : P haha :P


hoppas ni har en bra kväll :)

Av Cecilia - 11 augusti 2012 20:43

Sitter hemma hos mamma och dricker rosé, äter choklad och läser läxor ;-) med os som bakgrunds surr och en åtta åring som ligger och myser med mig <3 lite ledsen att det inte blev fest men känner mig lite sjuk så det är skönt att vara hos mamma :-)

Hoopas ni får en underbar dag :-)

Av Cecilia - 11 augusti 2012 20:31

'


Sååå här är jag klädd idag : ) känner mig snygg och elegant : )

blå chinos, med en svart halv genomginligt linne, röd bh och sedan min kavaj och usa sjalen ;)

mmm nice : )


   

Av Cecilia - 11 augusti 2012 18:59

Nu är hon ren och fin :-) ligger och mumsar på ett ben :-)

Av Cecilia - 11 augusti 2012 18:53

Hon får strosa runt på gården själv och 10 min senare så kommer det in en as glad och nöjd stinkbomb... Kattbajs... Varför har hundar en förkärlek till att rulla sig I äckliga saker... Jaja efter mutor och krig fick jag in henne i duschen och upptäcker att mamma och de stängt av vattnet... FAN.. Det löste ett telefonsamtal så nu är allt ok igen :-) står och väntar på att hon ska skaka av sig men det brukar inte göras så ska väl ta och torka henne nu :-) SNUSK HUND!!!!

Av Cecilia - 11 augusti 2012 06:47

Sjukt trött... Ute och går med yra :-) dock är det kallt och eländigt ute :-/ och dimma :-/ hatar dimma allt ser så läser ut plus att det blir kallt :-/

Hoppas ni sover lika skönt som jag skulle vilja göra ;-) nee nu bär det snart av till Tidaholm :-) :-)

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards