Alla inlägg den 16 augusti 2012

Av Cecilia - 16 augusti 2012 23:49

Egoboost på jobbet :-)

Av Cecilia - 16 augusti 2012 23:37

Dagens Hiss är mitt arbete hemma och att jag fått ny energi av allt städande så pluggandet denna natt kommer gå bra : ) jag försöker läsa ut tusen gånger starkare och en annan bok om mobbning som heter utstött... ngt : p sedan är det stiftelse arbete, det ska göras folder, informations brev och hemsidan ska uppdateras.

sedan är tanken att jag ska skriva lite på den bok jag har på gång att skriva och sen så fick jag en dokumentr skickad till mig som jag ska försöka hinna med : ) haha jag har ju nästan 8 timmar på mig så det kommer att bli skönt : )

får inte chatta så intensivt idag : ) idag ska mitt arbete gå före chatten : )


      


Dagens Diss däremot är att jag sov alldeles för lite idag, jag kommer inte sova förrän i morgon kväll men jag har laddat Ipoden så jag kan slappa på tåget till pappa i morgon : ). Det är ju en 2 timmars färd hem, men för att inte bli allt för trött gäller det att arbeta av mycket inatt för att hålla ångan uppe. Man kan sova när man går i pension och en dag utan sömn klarar man : )


hoppas ni har en trevlig och produktiv kväll : )

Av Cecilia - 16 augusti 2012 20:45

Idag sov jag sex timmar och sedan 45 min nu vid sju ;-) sedan har jag städat ur och organiserat i skrivbords lådor, diskat, damsugit vart vid återvinnings centralen med plast, glas, papper och tidningar... Sedan var jag och pantade flaskor och handlade lite :-) efter det lagade jag mat och sedan gick jag för att sova :-) allt detta mellan 16-19 sedan ska det läggas till att jag packade inför trippen till pappa i morgon :-) och som vanligt går telefonen varm och pratas i typ konstant :-) nu sätter jag mig på bussen för nu är det saga att åka okych jobba... Är hungrig som fan fick välja mellan att sova eller äta... Valde att sova och äta på jobbet ;-) idag serveras det ungsbakad lax med kokt ägg och bulgur :-) mmmm gott ;-)

Ha en fortsatt trevlig kväll :-)

Av Cecilia - 16 augusti 2012 08:28

Hmm ligger här i sängen och saknar pyret <3 Natalie <3 och linnea... ;-) hmmm nee får ta alla gosedjur och krypa ner i täcket nu ;-) nu säger jag gonatt och ha en trevlig dag :-)

Av Cecilia - 16 augusti 2012 01:13

Nu sitter jag här på jobbet och äter morot : ) fan vad gott det är : ) jag älskar morot : ) ska börja äta det ist för godis... haha det kommer alldrig att funka ; P haha men tanken är god : ) börjar bli hungrig med... kankse ska äta lite lasange här snart : ) mmm älskar lasange med : ) mmm lasange och morötter : ) LIVET KAN INTE VARA BÄTTRE <3


ha en trevlig natt : ) jag ska sätta igång med läxor här nu : P

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards