Alla inlägg den 21 augusti 2012

Av Cecilia - 21 augusti 2012 23:15

 

Rensade i min kamera idag och hittade dessa som min kära syster tagit på mig XD skit unge XD haha...

men här sover jag sköööönt : )

mmmmm

älskar att sova <3


Av Cecilia - 21 augusti 2012 21:45

dagens hiss är familjen

   


Dagens Diss är sömnlöshet ihop med appjävlar så som Monster park, smurfarna m.m som jag är helt fast vid och ligger och spelar och grejjar med ist för att sova och göra läxor... HMM... kankse får ta tag i mitt liv.... XD

hmmm men kan ju inte ta bort dem heller de är för roliga :P

haha :P


Hoppas ni får en bra kväll : )


06:54 2012 - 08 - 22: smidigt att man lägger upp sina inlägg och inte bara sparar de i utkast XD

Av Cecilia - 21 augusti 2012 16:54

Då är jag än en gång inne i en rolös period... Jag är trött konstant men det tar timmar att sova... Jag har så mycket som jag vill hinna detta gör dock att jag inte hinner ngt... Jag har åkt tåg ca fyra min jag har försökt virka, skriva sammanfattning och försökt läsa jag saknar dig jag saknar dig :-/ meen inget går... Hoppas det blir bättre när jag kommer hem till mamma :-) men fick iaf ordning på en del litteraturer Idag och vart på biblioteket, diskat och städat över det mesta :-) hade önskat att jag kunnat finna inspiration till att läsa boken... Men Men fick färgpatroner till skrivaren idag så på torsdag eller fredag när jag kommer hem från mamma så blir det att skriva ut kursplaner och sammanfattningar och uppgifter och organisera dem på ngt sätt :-) hihi :-) älskar att organisera :-)

Nee nu ska jag ge boken ett försök till funkar det inte blir det iPod och vila som gäller ;-)bilden är på utsikten från tåget ;-)

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards