Alla inlägg den 28 augusti 2012

Av Cecilia - 28 augusti 2012 23:30

Dagens hiss är:


 


Det är såå fiiinnnt


Dagens Diss är att jag ännu inte fått min TV.... Hopppas Hoppas den kommer i morgon :)


Hoppas ni sover gott det ska jag försöka göra även om jag måste upp i morgon tidigt för att ringa läkaren :/

Av Cecilia - 28 augusti 2012 23:07

Dagen började i sängen Med Monster Parkande och att kolla på camp rock ;) så det blev mys och frukost på sängen ihop med dator och mobiler :)

vilket liv man har :)

 

Nästa steg var att komma upp och fixa hemma:<3 <3 <3

Första stopp blev att handla mat och hämta PLaystationet <3 <3 <3

Det är verkligen sååååå fint :)

sen så städade jag ur ett av överskåpen till garderoberna där det var massa tomma lådor... och gick ner till förådet och hämtade upp lådor från gamla lådor från alla jvl teknik prylar, lådor med plast och instrktions böcker, detta sorterades sedan i plast, kartong och papper.

Efter det så var det att dra ut allt i mitt pyssel skåp mer syskåp :) hihi dessa placerades sedan i köksoffan och det som var i köks soffan fick ta platsen i garderoben som alla kartonger tagit förr.

efter det var det att slänga sopor och organisera lite mat, disk och handlng igen :)

       


Hoppas ni haft en bra dag :) det har jag haft och är helt slut nu fast jag knappt vart uppe i 1 timmar ;P haha nee nu blir det snart sängen här :)

Av Cecilia - 28 augusti 2012 23:03

En trött Cissi med en Mobilkamera som blev helt fel inställd :-/ haha ;-)

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards