Alla inlägg den 20 augusti 2012

Av Cecilia - 20 augusti 2012 23:30

Dagens hiss var definitivt myset med Farmor och min underbart goda meny :)

grönsaksoppa med vitlöksgratinerad baguette och fransk valnötsbröd :)

mmmmm

 


Diss............ Regn och åska........


Hoppas ni haft en bra dag : )

Av Cecilia - 20 augusti 2012 22:45

Egooboost från I morses


 

Av Cecilia - 20 augusti 2012 20:20

Nu har jag sovit 4 timmar ;-) fixat lite litteratur och och nu står jag vid spisen och fixar mat :-) grönsaks soppa :-) idag blir det köpt baguette hade inte riktigt tiden att baka idag :-)

Nee nu ska jag och farmor även kallad sambo njuta av maten och ett glas vin :-) underbar måndag kväll :-)

Av Cecilia - 20 augusti 2012 09:49

Hann inget mer :-/ började regna nu så då får det bli krig med kök, sovrum och badrum ;-) haha nu tar jag fram mina hemliga vapen som ingen smula överlever från Sir dammsuger och kapten mopp ;-) haha :-P

Ne men allvarligt får ta och städa inomhus och sen springa in i duschen :-) hoppas inte era planer blev förstörda ;-)

hmm

Av Cecilia - 20 augusti 2012 09:43

Står ute i trädgården känns som om det kommer bröja regna vilken minut som helst :-/ men gräset är klippt, min klätterplanta på balkongen förlorade kriget om balkongräcket och plattorna ska få sig en omgång ;-) hoopas jag hinner innan regnet kommer :-/ hoppas hoppas hoppas

Av Cecilia - 20 augusti 2012 07:48

Hemma från jobbet nu blir det ut och grejja i trädgården och fixa till det där ute :-) :-) är så taggad :-) sen blir det att duscha, dammsuga, moppa golven och sova en sväng :-) efter det blir det plugg varvat med lite handarbete :-) sen tror jag inte jag hinner med mer idag men stiftelse hemsidan måste uppdateras och en insamling ska planeras :-) hmm sen ska man hinna med att gå och handla och laga mat ;-) haha ovanligt att jag har fyllt min dag till tusen XD haha och det mest ironiska är att jag ligger helt död i soffan ;-) haha men inatt har det gått riktigt bra med arbetet... Jag missbedömer tid och vad man orkar läsa kl fyra på morgonen ;-) haha ;-) nee jag är nöjd och har både choklad och gifflar kvar :-) men nu ska jag äta kvälls mat XD jag dör snart av hunger ;-)

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards