Alla inlägg den 24 augusti 2012

Av Cecilia - 24 augusti 2012 23:37

Dagens Hiss är filmen Jag saknar dig, från 2011. Boken är bättre dock men lipade som fan :/ men den var jätte bra :)  


Dagens diss är att min telefon inte funkar... fast den vart inne på lagning. internett anslutningen vill inte funka... fan... får kolla på det i natt : ) just nu behöver jag telefonens internet för att blogga såå då får jag vänta lite med att fixa telefonen...


Nee nu ska jag jobba lite :)

Av Cecilia - 24 augusti 2012 23:17


Fjoooortis : P


HAHA : P

Av Cecilia - 24 augusti 2012 15:30

Ma nya fina naglar :-) men glömde min ring där vilket jag upptäckte när jag kom hem :-/ smart Cissi!?! Jaja nu är jag hemma igen ;-) sooovvvaaaa!!!

God natt <3

Av Cecilia - 24 augusti 2012 12:29

 

Woopp woopp ;-) denna flicka ska nu lära sig latin :-) weee kommer bli en grym utmaning men men jag lär mig nog :-)

Av Cecilia - 24 augusti 2012 12:00

Jag har nu ett stående tim vikariat som hem och konsument kunskaps lärare :-) Jaaa så skönt och börjar redan på måndag :-) sååå kul det kommer bli :-)

Mina funderingar går och jag funderar på att börja arbeta med kyrkan eller politik igen... Eller har ju arbetat som konfirmations assistent inte jobbat inom politik men vill börja :-) hihi :-) tror jag :-) hihi får kolla på det ikväll :-) nu fick jag ett mess om att min kurslitteratur till latin har kommit :-) sweet :-) detta är en bra dag :-)

Av Cecilia - 24 augusti 2012 10:15

Vart hos kuratorn gick bra de ska ringa nästa vecka om en stsående tid. :-) såå skönt :-) :-) känner mig just nu hög på livet :-) ska sätta mig ute en sväng sedan för att njuta i solskenet :-) sitter och väntar på bussen som ska ta mig till vikariat infon :-) sooo sweet. :-) längtar till att börja arbeta :-)

Av Cecilia - 24 augusti 2012 08:45

Lämnade sängen precis och nu ska här bli kurator besök vid 9.15 :-/ :-S och vikariat info 10.30 och sedan hem äta betala räkningar och flytta över allt från denna telefonen till min andra Sony :-) sweet ;-) sen ska jag uppdatera denna och fabriksåterställa den för att lägga upp den på blocket :-) sedan är det nagelvård vid 1400 sen sova <3 efter det jobbet och göra läxor :-) vilken dag dags att sätta i gång :-)

Btw nu är sängen vit ;-)

Ha en trevlig dag. :-)

Av Cecilia - 24 augusti 2012 06:15

Nu vakande jag... kan inte sova mer.... vet inte om jag vill prata med kuratorn... vet inte om jag orkar detta... vet inte om jag är mogen.... hmm... det jag vet är att jag inte klarar av att vara ledsen mer... Jag vill mp bra... men jag orkar inte ta steget. dessa känslor är de ända som jag känner till... de enda känslor som jag vet ngt om... hmmm... 


Men det jag ser framemot idag är att åka upp till skolan och skriva på vicket :) sååå mysigt att få jobba lite på måndag... och på måndag börjar dansen <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 LÄNGTAR !!!!!!!!!! <3 3 <3


nee nu ska jag väl vila en stund till ska ju jobba in natt och hinner inte sova mer föörän efter kl 3 då jag kommer hem med  nya naglar :)


ha en trevlig dag :) nu ska jag gosa ner mig i sängen <3


fast sängen ser inte ut så här längre får ta kort på den sedan då jag har bäddat <3


sweet dreams <3

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards