Alla inlägg den 19 augusti 2012

Av Cecilia - 19 augusti 2012 23:31

Dagens Hiss är: Min produktivitet : ) jag har kommit ur min sommar koma och börjar läsa och städa, laga mat och ta hand om mig :) detta ska jag försöka hålla på en nivå att det inte blir för mycket bara... Jag ska ju inte vara för duktig det tjänar jag inte på, jag ska ta hand om mig och lägga extra energi på träningen nu... Hmmm man skulle nog ta och gå och träna i morgon för imorgon ä det en vecka till dansen böjar :D :D :D:D WEEEE


             


Dagens diss.... helt klart regnet som sabbade min trägårds arbets plan.... hmmm men det skulle vara uppehåll i morgon så då får det bli då ist : )


hoppas ni har en trevlig natt nu ska jag söka jobb, läsa kurslitteratur och fixa grejer till JIMP


ha det bra <3 <3

Av Cecilia - 19 augusti 2012 23:22

  här är lite bilder från förr : )

det har vart så mycket idag så har inte hunnit ta kort : ) får ta extra kort i morgon : P


på fest : )

 

Jag diggar julmusik i julas innan operation : )


 

Studenten : )


Av Cecilia - 19 augusti 2012 20:45

Idag har jag fixat typ hela dagen :-) hann tyvärr inte moppa sov för länge ;-) men hann med en hel del annat som tvätt disk och byta sängkläder sökt efter schema och kollat kurslitteratur :-) men dagen är ju inte slut än :-P så allt gott kommer även bli mutor under dagen ;-)

Av Cecilia - 19 augusti 2012 06:21

Sååå idag har jag sovit sjukt dåligt på jour natten, kroppen är helt i obalans efter att ha vart vaken i 33 timmar mellan torsdag och fredag, sov ju ändå ca 11 timmar mellan fredag och lördag... Men det hjälpte tydligen inte... Jaja det löser jag idag med att slänga mig i säng en sväng när jag kommer hem och efter det att jag fått iordning på tvätten som ska skötas idag :) Sen så ska jag fixa i trädgården fixa lite mat och jag ska moppa golvet hemma i köket så kan jag gå och sova mellan 17-20 för att kunna orka vara upppe hela natten sedan :) Mmm vilken dag och den toppas med stiftelse arbete och läsning av kurslitteratur i natt :) :( Vet knappt om man ska skratta eller gråta men har ju saker att göra iaf... Haha det är ingen brist vara hos mig inte, jag hittar alltid på saker att göra... Frågan är bara om vädret tillåter trädgårdsarbete idag, fast att rensa bland plattorna och i rabbaterna kan man göra även i dåligt väder sååå det kommer gå uttmärkt :) Nee nu ska jag hjälpa min kollega och få den sista timmen att gå med att skriva timrapport och snabb kolla på nätet efter lite jobb :) Sååå kul :/


Jaja nu har ni fått min planering för dage jag kommer säkert uppdatera mer idag :) Men ha en trevlig morgon så ska jag jobba klart här för att springa hem för att tvätta, städa och leka i trädgården och självklart sova ett par timmar till :)


Hoppas ni sover gott nu så ni orkar ta tag i massor när ni sedan kommer hem :) Var produktiva :)

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards