Alla inlägg den 25 augusti 2012

Av Cecilia - 25 augusti 2012 23:15

http://cissisliv.bloggplatsen.se/2012/08/25/8518689-jusst-deee/

haha behöver inte säga mer <3 <3 Längtar <3 <3


Det är min kropp :/ jag har ont i höfter och rygg och känner mig slö i hela kroppen så nu kan jag inte göra mer idag... det blir sängen om jag ska orka upp i morgon... ush känner mig het slut i alla leder... vet inte hur man kan förklara det på bättre sätt :( måste verkligen försöka få tag i vårdcentralen om detta igen...


sov gott allihopa nu ska jag mysa framför ngn film och slumra in tidigt för en gångskull :)

Av Cecilia - 25 augusti 2012 22:40

Jag har ju glömt lägga upp var det var som jag shoppade loss på inatt :)

           

Ett rött playstation med två rosa extra kontroller och en laddnings station till 2 kontroller. rött och rosa eftersom det är de färgerna jag har i vardagsrummet.

En 40'' Samsung smart tv såå nu är det snart dags att slänga in 20'' in i sovrummet med dvd så man åtminstonde kan kolla ngn film innan man somnar :)


fast måste ju fixa möblerna från Ikea med innan det är dags för om möblering :) Fan min lägenhet kommer se ut som ett bombnedslag :/ ush helvete... jaja tvn ska inte komma förrän i mitten av veckan och pappa kommer ngn gång i veckan så vi kan åka till ikea och fixa lite här hemma :)


nu ska jag göra litteratur studier :)


Av Cecilia - 25 augusti 2012 22:32

   

Luften har gått ur mig... Jag sitter och kollar på pappre som ska sammanfattas på datorn... Men vi får se vad jag orkar idag... trodde en dusch skulle hjälpa mig att få fokus idag men dock så fel jag hade... Blev ännu segare... Men det bästa med denna dag är att jag inte vart utanför dörren... : ) :) jag älskar när jag bara kan vara hemma och slappa en hel dag och jaa... kläder vad är det för ngt XD det bästa som finns är att springa om kring i morgonrocken hela dagen ta en på kvällen dusch för att sedan däcka i sängen och stanna där till morgon dagen... haha i morgon ska jag iaf ut ur lägenheten och Träningskläderna ska på för jag ska gå till SPORTLIFE :) WoooooHoooo... Entusiasmen är hög idag.... Imorgon vet jag dock inte hur det står till med den XD :)


Ne nu ska jag väl iaf läsa klart sidorna och markera så får vi se om det blir ngt mer sammanfattat eller om jag slår på en film och sättar mig och vikrar det som ska göras till stiftelsen ist :)


ha en fortsatt trevlig kväll :)

Av Cecilia - 25 augusti 2012 13:05

Nu ska jag ta mig upp och göra läxor :-) eller läxor och läxor :-/ jag ska läsa in litteratur ;-) och sedan komma igång med handarbete till stiftelsen :-) så måste sätta fart nu :-) woop woop :-) just have to get out of the bed :-/ gaaaa... XD ne nu ska här bäddas och läsas och hamsterburen måste sätdas :-S det luktar :-/

Av Cecilia - 25 augusti 2012 07:42

Nu är min Sony Xperia sola död ;-) haha jag mördade den med fabriksåterställning :-P så nu har jag min Sony Xperia arc s :-) älskar den telefonen <3 mammas bebis tillbaka fr från sjukhuset XD

Denna natt var också den sista inplanerade natten jag jobbar :-) så nu blir det hem att vila och sedan ett ordentligt tag i läxorna :-) jag beställde ju tv, hårddisk och ett rött ps3 inatt samt 2 extra kontroller i rosa och en uppladdnings station :-) så nu är jag fattig igen :-P

Ha en bra morgon nu ska jag in och sova :-P god natt <3

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards