Alla inlägg den 23 augusti 2012

Av Cecilia - 23 augusti 2012 21:00

Både skönt och ledsamt att vara hemma igen... nu måste jag ta tag i mina läxor... men ja det gör vi i morgon... idag ska jag njuta av filmen Jag saknar dig jag saknar dig (kolla på den först och läs boken sedan, jag blev lite besviken på filmen, men den var fortfarande bra) och vila och fundera på vad jag ska prata med kuratorn om i morgon... hmmm

jaa nu ska jag slappa här vid datorn :)


sov gott <3

Av Cecilia - 23 augusti 2012 17:30


Dagens Hiss Kapten Röd kommer tilltidaholm på Tisdag :) måste försöka gå... synd bara att jag har dansen som börjar på måndag :/ hmm måste tänka lite på detta för jag skulle tycka det var så kul om jag kunde gå på det :)

 


dagens diss.... Jag bröt min nagel... GAAAAAAAAAAAAAAA.

hmm jaja jag fixade tid hos USA nails i morgon så det löste sig iaf :) 

men kul att gå runt så här:
 

Av Cecilia - 23 augusti 2012 17:00

Min telefon typ suger men :P haha lekte lite 14åring :P :)

Av Cecilia - 23 augusti 2012 12:30

Besöket hos gyn gick bra... eller jaa de hittade inget fel så det är ju bra... fast om det är bra så är det ju konstigt att det gör ont och jag känner mig slö i hela kroppen... Men men det får väl funka om det inte släpper nu de närmsta veckorna skulle jag komma tillbaka... såå det är ju bra det iaf :)


Men en glad nyhet är att jag nu mer kommer jobba på måndag förmiddagar :) det kommer bli underbart kul att ställa sig som Hkk lärare igen... Jag tar gärna extra uppgifterna i skolan för att kunna jobba lite :) ska dit i morgon och kolla :)


nee nu somnar jag snart bussen är inte framme förrän om 40 min så ska sova en sväng 

god natt :P



Av Cecilia - 23 augusti 2012 07:45

så där då ligger man i sängen och känner mig ganska tom. ska läsa klart jag saknar dig ja saknar dig nu för måste up tidigt i morgon :) ska gå ringleden med mamma och ulle igen och sedan måste jag ta bussen till gyn :/ hmm det värsta är att jag kommer dit vi 10.30 men kommer inte ha tid förän 11.30 FAAAAAAAAAAAANNNN


nee nu får ni soca så gott nu skajag sitta och läsa de sista kappitlen här 


God natt <3 <3 

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards