Alla inlägg den 22 augusti 2012

Av Cecilia - 22 augusti 2012 15:45

     


Ännu en ny klänning : ) måste sy in den lite för axelnanden var lite stora : ) men det fixar jag på ett kick : ) 

Av Cecilia - 22 augusti 2012 15:00

Detta är min rosa räcer ;P haha den låter som om den kommer säcka ihop när som, det gnislar och rasslar och hugger och jaa :) haha men bättre supar cyckel får man leta efter :) haha :)


dagen började med att gå upp halv sju, linnea skulle till skolan så det var upp för att fixa iordning sig... efter det så tog yra, mamma, jag och linnea ringleden mot forsenskolan. :) vi dumpade linnea vid forste fortsatte sedan på ringleden med Moster Ulle och Lilla Elsa. Väl hemma så fick mamma mess av hennes kompis som frågade om vi ville hänga med och fika. Det ville vi ju så då gick vi fram på torgdagen och sedan fikade vi å kyrkans hus.


sedan var det dags att h'mta linnea och på väg hem fick jag ett mess om att min trasiga telefon hade kommit tillbaka från lagning. såå jag åkte hem lämnade väskan och cyklade på rosa räcer in till stan och hämtade pakey ch öppnade sparkonto på banken.


väl hemma väntade det städning och pizza :) som tack fick jag en klänning av mamma :)


hoppas ni har det bra :)

Av Cecilia - 22 augusti 2012 07:30


Dagens Hiss är otantveckan att få tillbaka telefonen... och Min rosa Räcer <3 <3 haha I love it <3 <3 






Dagens diss är att jag inte kan göra läxor här i tidaholm... jag får ingen ro... hu har jag massor att göra till helgen.. fast det är ganska skönt sätta sig hemma med musik vid skrivbordet och inte tänka bara läsa, fundera, sammanfatta och skriva... det kommer att vara nyttigt :)


hoppas ni får en bra kväll nu :) jag väntar på att Natalie ska komma så vi kan leka :P

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards