Alla inlägg den 18 augusti 2012

Av Cecilia - 18 augusti 2012 23:47

 

Dagens Hiss är att sova jour på jobbet i natt gårdagen tog hårt på mig.... sov ju inget igår och det blev nästan 34 timmar i vaket tillstånd innan jag somnade :/ men myset med famjiljen gjorde det värt det <3 <3 <3


Mmmm men dagens Hiss är jour natt och sitta här en stor kopp med varmchoklad...

mmmmm


 

Dagens diss är att inte få sova i sin egen säng :/ saknar den <3 <3 <3


my love <3 <3

 

<3 <3 <3 <3   


Av Cecilia - 18 augusti 2012 20:52

Hmmm... Jag är så trött på att fly, det förflutna äter upp mig inifrån... För varje dag som går har jag allt svårare att tränga bort tårarna och att vara glad... Eller att gå och välja att vara glad... Jag känner mig besviken på mitt liv inget har gått så som jag har velat... Och tårarna rinner men utan att jag gråter... Jag vill inte må så här... Men det är det ända sätt som jag vet hur man kan må... Jag städar och grejjar för att slippa känna... Jag dränker mig i uppgifter för att slippa känna... Jag har fått råd att söka hjälp och kämpa för att jag ska ha antidepressiva... Men jag är inte deprimerad... Jag vill bara inte längre leva... Jag känner mig inte värd att leva... Jag sårar alla innan de hinner såra mig eller när jag börjar känna mig låst... Jag vet mina problem och vad som skulle kunna få mig att må bra... Jag har bara inte orken och inte modet... Känns lättare att... Ne det är ingen lösning det är att totalt ge upp... Jag har mycket att dela med mig av men vad gör det när man inte känner för att leva... Jag skjuter att göra ngt åt det framför mig för jag inte vet hur jag ska hitta orken att ändra mig... Jag känner att jag har ingen i mitt liv längre ingen som jag kan förlita mig till ingen vet allt... De flesta känner den glada spralliga tjejen som hittar på galna upptåg och lider av sjuk tristess, eller kan ligga i sängen hela dagen... Och det är jag eller iaf en del av mig den andra delen som jag gärna inte visar är ett brustet hjärta som anser att allt är hennes fel att hon inte längre är värd att leva för hon sårar andra och sig själv... En sida som anser att hon inte är tillräckligt bra för att leva.. En sida som bara vill ha hjälp men inte söker hjälp... Jag är inte deprimerad, jag känner bara att jag inte längre vill leva...

Hoppas ni har det bra nu ska jag jobba... :-)

Av Cecilia - 18 augusti 2012 18:22

Såå en trött Cissi försöker sig på att inte somna på tåget... Som faktiskt är i tid :-) ibland kan SJ :-)

Av Cecilia - 18 augusti 2012 17:29

Sitter och äter sallad från ica falköping :-) tåget kommer 17.50 :-)

Av Cecilia - 18 augusti 2012 16:33

Lillasyster sprang ut och vinkade till mig när jag gick till bussen :-) sötnos <3

Av Cecilia - 18 augusti 2012 16:09

Jaa nu myser Vi i Tidaholm... Jag fick missa bussen hem för att plånboken var borttappad... Men nu är den återfunnen och nästa buss går 16.35 Hatar kommunal trafik från stora Tidaholm :-P hihi :-P

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards