Alla inlägg den 12 augusti 2012

Av Cecilia - 12 augusti 2012 23:45

DAgens Hiss är brännbollen som var aktiviteten för barnkalaset, alla hade så kul och inga sura miner och alla bjöd på sig själva : ) Faan önskar fler dagar med familjen kunde kännas så här : )


Att jag losa på poker, jag trodde jag hade dem där ett tag XD haha



nee nu ska jag göra lite läxor och sedan blir det att sova sov gott : )

Av Cecilia - 12 augusti 2012 22:15

 

Jag  och Elsa : ) Kusin <3

Av Cecilia - 12 augusti 2012 21:27

Losa stort på poker... Gick all in :-/ haha ibland måste man betta lite ;-) speciellt när man bara kör på skoj :-)

Av Cecilia - 12 augusti 2012 20:14

Började med nyttig frukost med grapefrukt :-) sedan iväg till stiftelsen och greja :-) efter det var det barnkalas med brännboll och mitt lag losa ;-) och nu spelar vi poker ;-) haha mitt tålamod suger ;-) haha men nu vann jag en hand :-)

Av Cecilia - 12 augusti 2012 11:18

Jag har en åtta åring här som inte riktigt förstår gränser eller när man är trött... Det hoppas och kladdas i sängen och på mig ;-) men så är det att vara stora syster... Nu så blir det snart frukost och sedan ska jag springa bort till stiftelseledningen och hinner jag så blir det en sväng förbi farmor med innan det är brännbolls kalas ute i fröjered vid halv fem :-) sååå dags att gå upp två timmar efter planerat :-/ hmm men det är helt ok jag har haft underbart sällskap i natt :-)

Så nu uppmanar jag er att ta tag i saker... Låt den här söndagen bli så produktiv som du bara orkar :-)

Av Cecilia - 12 augusti 2012 03:09


Sedan så har jag gjort ett nytt informations material till stiftelsen som jag ska gå igenom i morgon med ngr andra medlemmar ur stiftelsen. jag håller även på att slutföra ett brev från stiftelsen för att kunna skicka ut det till olika företag i hopp om att de anser att vårt arbete är så pass bra att de sponsrar pengar till oss. : ) sååå i veckan är det äntligen slut på de flesta semestrar så då är et dags att ta tag i stiftelse arbetet igen : )


 

www.JIMP.in


Sedan har jag också skrivit lite på den bok jag håller på att författa : ) mer än så säger jag inte om den : ) haha den som väntar får se vad jag gör med den : ) haha


Min natt har varit oerhört produktiv : ) hoppas ni sover gott : )

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards