Alla inlägg den 26 augusti 2012

Av Cecilia - 26 augusti 2012 23:45

;)


sov gott allihopa


Av Cecilia - 26 augusti 2012 23:39

 Det är filmen Good luck Chuck : ) såå sjukt kul : )

mitt inpulsköp i fredags

 


Att jag har ont i mina leder och i min kropp :/ faan måste ringa vårdcentralen i morgon så här går ju inte ha det.



Av Cecilia - 26 augusti 2012 19:16

Jag har inget längre att vara glad för, jag känner mig så äcklig och ful och tjock... vågar inte ens gå och handla för jag vet att jag kommer köpa godis för att jag är ledsen och sen må dåligt över att jag åt upp det... och gå runt och försöka spy i flera timmar... Jag är inne i en sån sjuk spiral och det blir inte bättre av att det är ngt fel i kroppen har ont i leder och kroppsdelar "somnar" när jag använder dem... det bränner i fingrarna nu när jag skriver.... jag har mått ganksa bra nu ngr veckor eller iaf så jag klarar att gå upp... nu kom baksteget... rätt ner i botten... HELVETE!!!!!!!!!! Jag orkar inte mer, jag kommer på mig själv att tänka att jag inte vill leva... Det hjälper inte heller att jag står och granskar mig framför spegeln... Ne nu ska jag sätta mig på tränings cykeln tills jag stupar... Göra minst 200 situpps och rygglyft... Ikväll ska jag knäcka mig så jag inte längre har orken att hålla tillbaka tårarna.... För jag vet inte längre vad jag ska göra... Kuratorn hade inte tid förrän om en vecka och besöket hos läkaren är inte förän den 5e... Hur ska jag orka såå länge... Jag känner mig het ensam och jag har ingen att prata med, det känns bara som om jag tynger ner alla...


FAAAAAAAAAAAAAAAAAAN jag vill ju må bra... jag vill vara glad... jag vill vara kreativ igen.... jag vill inte ha ont... men vet inte i vilken ände jag ska börja längre... jag vet inte hur jag ska göra... jag ser inte längre en framtid...


Av Cecilia - 26 augusti 2012 07:59

Vaknade automatiskt efter åtta timmars sömn :-) underbart :-) nu känner jag mig utvilad och glad :-) fortfarande lite trött men ska nog strax gå upp och sätta igång :-) för idag blir det litteratur studier fram till lunch sedan träning, städtid och virktid :-) dagen avslutas med att läsa klart litteraturen :-)

Hoppas ni har en trevlig dag det ska iaf jag försöka med :-)

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards