Direktlänk till inlägg 3 augusti 2012

hmmm sluta vara depp

Av Cecilia - 3 augusti 2012 05:57

Hmm nu ska jag berätta här om lite passioner jag har :)


1. Choklad :) mmm jag älskar choklad och godis och sånt... Idag är jag lite insnöad på nötcréme och Nutella :) Nuttella <3<3<3<3<3 haha mamma ska komma på måndag och jag funderar på att köpa en burk med Nutella och stå och äta ur burken med sked när hon kommer XD Hon hatar det :) Haha men det är ju såå mycket goodare om man får åta direkt ur burken... Man tar och överfyller en hel sked och stoppar in allt i munnen och känner nutellan smälta på tungan och i gommen (haha lät som värsta porrberättelsen ju XD, den nya genren Nutella porr XD)... HAHA 

 

MMM så ska det se ut <3 <3 <3 


2. Dans :) jag älskar att dansa (allt utom linedance det är för folk med dålig kordinations förmåga!!!!!!!) Men just nu är det mycket balett... jag älskar den formen av träning strikt och korrekt, man vet exat vad man ska göra när man kommer... orkar man inte är det bara att bita ihop och tänka på ngt/ngn som gör en förbannad som kommer man hem trött som fan och lycklig... Dans är som terapi för mig... Men det är dags att börja gå i riktig terapi så jag slutar stå och trampa vatten på sama stäle hela tiden :) Men i morgon blir det att dansa loss till Rio - Hot wings :)

jag länkar :) http://www.youtube.com/watch?v=MQGVJ6q1WQE&feature=related <3 <3 <3  LOVE <3 <3 <3

 


3. Skapande :) jag älskar att skapa oavsett om det är att sy, virka, baka, laga mat, bygga saker, rita, skapa webbsida, försöker även lära mig göra datorspel... men måste sätta mig in lite mer innan jag känner att jag behärskar det :) Men att skapa gör mig lugn och jag kan hålla på i timmar :)

     

flamsingo XD (virkad) Sedan har vi textitryck :) Och sedan min påsktårta :) vilka kreaktioner :)


haha hoppas ni ochså är kreativa :)


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cecilia - 8 februari 2017 06:12

Idag kommer det vara full fart :) det var det iof igår med med alla lektioner sluta sent hem till Linda få mat och prata :) sedan till Trollhättan hämta saker från förrådet för att kunna få med allt jag vill få med i morgon :) då resan upp till ingen...

Av Cecilia - 8 februari 2017 05:59


Det är en dag kvar! En dag! Jag längtar så jag tror jag håller på att dö ? 1 dag kvar 1 dag tills jag är i dina armar och hör dig viska jag älskar dig ? ...

Av Cecilia - 7 februari 2017 06:32

Då jag råkade somna sent för att jag lyssnade på musik är jag idag katastrof trött :) har bestämt mig för att försöka sluta svära så mycket son jag gör :) jag är lycklig och glad och snart är vi tillsammans :) jag borde gå in och dusha men just nu är...

Av Cecilia - 7 februari 2017 06:31


Vi låg och pratade igår inte allt för länge men han fick somna hyfsat i tid :) jag råkade ligga och lyssna på musik alldeles för länge :) men somnade typ 01 tror jag ? Men idag så är det bra 2 dagar kvar ? 2 dagar tills vi tillsammans kan lyss...

Av Cecilia - 6 februari 2017 05:55

Idag har jag bara 2 lektioner :) och så ska jag jobba med tekniken med en vikarie :) vi ska skriva ut prov och de case vi gjorde förra veckan :) dessutom så är tanken att vi ska rätta massa teknikuppgifter som inte rättats ännu :) så det hoppas vi ...

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards