Alla inlägg under augusti 2012

Av Cecilia - 11 augusti 2012 18:53

Hon får strosa runt på gården själv och 10 min senare så kommer det in en as glad och nöjd stinkbomb... Kattbajs... Varför har hundar en förkärlek till att rulla sig I äckliga saker... Jaja efter mutor och krig fick jag in henne i duschen och upptäcker att mamma och de stängt av vattnet... FAN.. Det löste ett telefonsamtal så nu är allt ok igen :-) står och väntar på att hon ska skaka av sig men det brukar inte göras så ska väl ta och torka henne nu :-) SNUSK HUND!!!!

Av Cecilia - 11 augusti 2012 06:47

Sjukt trött... Ute och går med yra :-) dock är det kallt och eländigt ute :-/ och dimma :-/ hatar dimma allt ser så läser ut plus att det blir kallt :-/

Hoppas ni sover lika skönt som jag skulle vilja göra ;-) nee nu bär det snart av till Tidaholm :-) :-)

Av Cecilia - 10 augusti 2012 23:04

    

idag kände jag för att sminka mig lite : ) 

Av Cecilia - 10 augusti 2012 21:30

Dagens hiss är dagens shopping tur : ) HAHA Shopahoic : ) ooo den filmen var längesedan : p hmmm får lägga över den på dator ikväll så jag kan kolla på den när jag åker hem till mamma imorgon : )

så här är dagnens shopping fynd : )

             


Dagens Diss är att man alltid hittar så fina kläder när man verkligen inte har råd. Fan shopaholic : P Men ibland såå är det så värt det : ) titta bara på mina fynd, men sjukt beteedne när man står i affären med en klänning som är sååå fin och man står och delar med sig själv om antingen mat eller klänningen är viktigast : P idag vann klänningen : ) Tur att den var såååååååå fin på mig då : ) tänker inte ens säga vad den kostade : P


hoppas er inre shopaholic också kom fram idag : ) Det gjorde min ; )

Av Cecilia - 10 augusti 2012 10:44

En helt underbar morgon. :-) vaknade helt utvilad och nu är morgon promeneraden avklarad och det är dags att gå in och äta frukost :-) ha en trevlig morgon. :-)

Av Cecilia - 9 augusti 2012 22:15

 

Degens Hiss är min shoping runda : )

Min nya topp : )

 

Mina nya klänning : )

      

Ännu en klänning : )


 

Är godsaker som glass och choklad i alla dess former som man hellre äter än mat när man känner sig lite krasslig, sjukt förkyld idag hoppas vilan i helgen kan få mig bättre : )


Hoppas ni haft en bra dag : )

Av Cecilia - 9 augusti 2012 12:29

Detta är precis nytaget ;-) hihi ;-) städaoutfiten ;-) hihi ;-)

Av Cecilia - 9 augusti 2012 10:20

Såååå skönt äntligen en dag med solsken :-) jag tittar upp mot himlen och ser inte ett moln :-) kanske en dag med lite trädgårds arbete då :-) åååå jag älskar solen :-) ne nu ska jag fortsätta promenera med pyret ;-) vi såg en vacker blomma;-) ha en trevlig dag ;-)

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards