Alla inlägg under februari 2016

Av Cecilia - 27 februari 2016 11:33

Vi startade med mys :) sedan tog jag och yra en promenad i det lite kalla men fina vädret :)

Underbar promenad som resulterade i lite motion och mys med hunden :)

Där efter så hjälpte jag Erik lite med kärran sedan så tog jag bilen till gymmet och drog en runda där :) så jvl skönt att det är gjort :) så sjukt nöjd det blev kanske inte så bra tid men vad gör det jag går dit :) ska försöka gå dit tidigt i morgon med att komma iväg till gymmet :)

dock har jag inte hunnit med att äta frukost så får försöka tvinga Erik att stanna någonstans så jag kan äta för nu är vi på väg med kärra och ska skrota bilen :) den dåliga 850n ska nu dö :) Den bilen hatar mig!

Nu ska jag iallafall sätta mig och göra några mer pads :) lägger in bild sedan :)

Av Cecilia - 27 februari 2016 08:38

Igår hade jag och grannen lite virkmys till filmen hobbit :) väldigt mysigt och trevligt hade vi :) och lärde oss att att vatten är typ alkohol fast ändå inte ;) hahaha galna grannar <3

Idag är det lite träning som står på agendan och 850jvl bil ska dööö! Hatar den jvl bilen men snart kommer min nya V40 :) woop woop :)

Men idag:
Ut med hunden
Åka och träna
Frukost
Lasta bilen och hämta en annan bil :)
Åka med skrotbilen
I em sedan så ska jag sy alla de kläder som jag har liggandes på hög för att jag ska göra om dem :) och sedan ska jag väl virka lite mer :) får ta ett kort på det som blev gårdagens virkning :)

Denna bild visar precis varför jag älskar helgen och sovmorgon :) vaknar upp slipper stressa hunden är i sängen och fjäskar :) och inga måsten och ingen väckarklocka :)! Det är bara allt som är gött :)

Av Cecilia - 26 februari 2016 21:08

Asså sushi är det bästa sättet att avsluta veckans svårigheter och jobb :) men nu ligger mannen och sover här bredvid mig :) du och jag för alltid älskling <3
Men nu vill jag verkligen ha mina första beställningar på zbh :)

Av Cecilia - 26 februari 2016 19:23

Jag är så jvl glad :) mitt försök att sluta svära går väl så där :) hahaha men är så lycklig bilder kommer på allt jag fått sedan :) men jag är så lycklig in och kolla på katalogen :) http://np.netpublicator.com/netpublication/n97483207

Hjälp mig att förverkliga min dröm :)

Tackar min älskling för hans stöd och kärlek <3 du är så underbar och jag skriver det här för att du antagligen bara säger att du läser min blogg ;) hahaha men jag älskar dig <3 du och jag för alltid <3

Av Cecilia - 26 februari 2016 06:48

Jag försöker att ta mig upp det går väl inte överdrivet bra! Men jag tar det lugnt :) varför stressa :) det är ju ingen idé :) bara chilla på livet som mina elever hade sagt :)

Jag är trött i kropp och armar och känner mig början på sjuk :/ så inget aw idag inte :) det får bli en annan gång måste chilla lite nu :) är så trött på detta att gå runt och känna sig vissen :/ men jag kanske får en leverans från mitt nya företag i em så då kanske motivationen kommer upp igen :) det hade varit så nice :) men nu så chillar jag bara :) ska ta mig upp äta frukost och fundera på livet en sväng tror jag :)

Måste ringa någon om p-staven idag detta är verkligen löjligt! Man kan inte må så här längre! Fan (jag vet inte svära) men jag gråter är förbannad på minsta lilla och blir själv fundersam över var dessa känslor är ifrån något i min hormonbalans har rubbats grymt mycket... Måste kolla upp detta nu alltså :)

Av Cecilia - 25 februari 2016 22:55

Jag har typ bara vilat och slappat men kroppen är helt slut så blir att däcka i sängen nu! Det är bara en sån dag idag!

Av Cecilia - 25 februari 2016 07:30

Eriks klocka ringde väl vid typ 04.00 imorse så jag har halvsovit hela morgonen :) sedna var jag ute med hunden och nu på väg till skolan :)

Hoppas ni alla har en bra dag :)

Av Cecilia - 24 februari 2016 22:51

Fick idag alla inlogg som jag behöver för att kunna börja sälja ett av dem fungerade dock inte men har hört av mig till den kontakten jag har så blir det nog bra :) får hoppas att dem löser det snart :) skulle behöva beställa lite kataloger mm :)

Jag har mestadels grejjat hemma idag och vilat upp mig min mage ocj rygg har haft ont idag :/ sjukt jobbigt men tog en promenad nu på kvällen iaf :)

Har försökt strukturera upp allt :) både i kropp, hus och själ :) men ska sova nu vi ska upp tidigt i morgon :)

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards