Alla inlägg den 1 april 2016

Av Cecilia - 1 april 2016 06:37

Idag är en spännande dag :) jag ska få min nya bil :) woopwoop :) älskar det :) dock så får vi också veta hur dyrt åbäket Mercedes blir, den är sönder och en service gubbe var här igår eller ja gubbe och gubbe han var i vår ålder :) först trodde dem startmotorn men det verkar vara större fel så detta blir nog inte billigt :/ vi hoppas han kommer med goda nyheter idag :)

Just nu sitter jag på golvet för att hundarna äter bättre om jag är still :) så man får sitta och chilla en stund varje dag det är väldigt skönt :) min mage är sjukt stressad så ska se om jag får i mig något eller om det är kört :/

Idag på morgonen ska jag ladda tvättmaskinen och det är redan fixat :) jag ska ladda diskmaskinen och det håller jag på med nu ska bara äta någon frukost först :) sedan skaka lakanen i sängen och bädda den :) 2 idioter som släpar in grus börjar bli påtagligt jag måste måste måste dammsuga idag det är inte ens en plan det är ett krav!

Jag tror det kommer tre kids idag med :) och vi ska köra inkallaning med Alva :) under bar fredag :) men nu är det dags att äta och sätta igång innan jobbet börjar :)

Hoppas ni alla har em bra dag :)

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards