Alla inlägg den 7 april 2016

Av Cecilia - 7 april 2016 23:30

Nu har jag haft mitt homeparty vilket var super trevligt :)

Men nu så ska vi sova för Alva ligger hör tyst och stilla :) hoppas konsoler gott :) är sjukt nöjd över dagens prestationer :)

Av Cecilia - 7 april 2016 15:11

Det har varit en lugn och skön dag :) men möttes av en väldigt nöjd Alva när jag kom hem vid lunchen :)

Hon hade hittat fårfällen och gjort sönder denna :)

Min väldigt nyttiga lunch ;) hahaha provet den sista lektionen gick bra för eleverna men den orkade inte dels hade dem redan haft ett prov idag så dem var väldigt trötta :/ men det gick bra ändå :) nu är jag hemma igen och ska tagga om och upp mig till homeparty ikväll :) så ska packa bilen ta ut hundarna mm innan jag ska åka mot Göta :) hade precis också fått mail från Ica med nästa veckas matkasse recept :) ser väldigt gott ut :)

Nu sitter jag i hallen och hundarna fjäskar så det är väl dags att ta dem på en prommenad :) kanske hinner powernapa en 20 min innan jag ska åka <3 det hade varit gött :) så får väl ta ut Bill och bull här en snabbis ge dem mat och sedan gå ut ordentligt :)

Hoppas ni får en bra em :) jag ska försöka blogga om honepartyt sedan :)

Av Cecilia - 7 april 2016 12:04

Jag och vovvarna tog en slappis morgon :) det var sjukt skönt men är fortfarande jätte trött :)

Sedan tog vi oss en promenad ):

Där efter gick jag till vår slant matlåda och snodde med mig lite pengar till att äta frukost :)

Där efter till jobbet och konstruera 3 prov :) 2 har vi haft och det har gått bra :) men dem tycker inte det är så roligt men dem är super duktiga :) i Love it :)

Snart så är det dags att åka hemåt och ta ut hundarna och försöka hitta något att äta typ smörgås eller något hemma :) maten från igår räckte inte till båda idag :) men det löser jag :)

Av Cecilia - 7 april 2016 06:14

Jag är så trött så jag knappt kan hålla ögonen uppe... Så hemskt trött är jag... Orkar inget. Så tänker sova en stund till tror jag :) eller ne jag hinner inte men vet inte riktigt hur jag ska tagga upp mig för att inte somna! Idag är tanken att vi ska göra prov på tekniken hela dagen! Så hoppas att det går bra!

Ne detta går inte veklingen! Får ge hundarna mat och försöka tagga upp för jag bara somnar <3?!' Vi får höras sen <3

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards