Alla inlägg den 12 april 2016

Av Cecilia - 12 april 2016 22:30

Det kvittar hur jag gör och vad
Jag gör eller varför jag gör :) det känns ändå som om jag inte har tid ... Men umgicks med grannarna idag, lagade mat och har tränat med hundarna massor :)

Har varit fokuserad på hundarna idag vilket känns i mina vader för jag har gått en hel del! Men i morgon vid 04.44 börjar dagen igen :) sov gott alla :)

Av Cecilia - 12 april 2016 07:30

Visst jag var super trött när klockan ringde i morse och tänkte att jag kunde sova mellan 6-7 men jag tog alternativet jobba ikapp så nu hann jag med saker jag har försökt att hinna med i månader! Äntligen blev det gjort! Har några små saker kvar men jag har börjat så det löser jag under dagens lektioner :) woop wopp :) jag och hundarna var precis ute på en prommenad :) som gick as bra :) jag sprang lite även på denna rundan :) älskar det :)

Och det jag ska göra idag :) min planering :)
Bli klar med niornas jobb :)
Göra klart de små anmälningarna jag haft efter mig :)
Rätta uppgifter teknik
Träna :) idag blir det gymmet :)
Städa salen och planera inför i morgon :)

Av Cecilia - 12 april 2016 05:54

Igår när vi skulle lägga oss så hade det lilla monstret Alva kissat i sängen... Så det var bara att ta bort mitt täcke byta lakan in med allt i tvättmaskinen... Sedan gå och lägga sig med förhoppningen att vi klarar oss på ett täcke... Gjorde vi det? Nej jag har sovit utan täcke typ hela natten fick tag i en handduk att ha som täcke tillslut... Men nu är jag sjukt trött och var ute på promenad med hundarna här för en stund sedan :) och har ätit frukost! :) känner mig sjukt duktig :) ska väl strax sova några minuter så jag får någon mer vila idag :) skulle verkligen behöva vara hemma men kan inte...

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards