Alla inlägg den 21 april 2016

Av Cecilia - 21 april 2016 23:13

Nu är allt fixat för idag :) täckena hänger för att torka ur det sista :) tvättmaskinen brummar i köket :) hundarna och jag sprang runt! Ja vi sprang runt ! Omg ;)

Rekord typ :) håret är kammat :) och tänderna är borstade :) kläderna ligger i tvätten vad mer kan man begära :) älskar detta :) jag måste göra sånt som får mig att må bra :) det är det viktigaste för mig just nu :) hoppas ni alla sover gott så ska jag ställa klockan och slänga ifrån mig mobilen :)

Av Cecilia - 21 april 2016 22:39

Jag somnade ju förut i sängen
När jag bara skulle vila lite :) så typ från 16-18.30 sov jag gott i sängen ihop med fröknarna border :)

Även om myset både började och avslutades med bus :) där efter så fick dem mat och jag gick ut med dem :) eftersom vi skulle till Stenungsund och köpa skärmarna av en snubbe där till pappa :)

Men jag var så trött så jag höll på att somna i bilen men på vägen hem så blev det bättre :) hemma så lagade vi majsplättar med fetaostkräm och bacon med en rödlök och tomat röra :) super gott detta tyckte även hundarna om :) men nu då så är det dags att gå ut med hundarna igen :) men innan så ska jag byta täcke i torktumlaren :) så är det färdigt sedan :) så underbart :)

Kan ta en liten uppdatering med hur långt jag kommit med planeringen idag :)

Mat - fixat
Täckena - snart klart
Ge hundarna mat - fixat
Promenad 1 - fixat
Promenad 2 - snart :)
Hämta skärmar till någon bil som pappa ska ha :) - fixat :)
Äta mellan mål - fixat :)
Rätta teknik uppgifter som jag glömde i skolan - som sagt svårt att göra när dem är i skolan ;)
Dammsuga - hallen gjord :)
Fixa lilla badrummet :) - spolas av efter hundarna duschat :)
Allmänt städa :) - gör i morgon :)

Känner mig sjukt nöjd med vad jag hunnit med idag :) nu ska jag byta täcke i torktumlaren och sedan ta ut hundarna ha en fortsatt trevlig kväll :)

Av Cecilia - 21 april 2016 15:53

Jag är lite rastlös detta kanske märks på bloggen :) hahaha ;) jag känner mig lite ostrukturerad idag då jag inte har en dagsplanering att mer eller mindre skita i :) för den blir ju sällan gjord ;) hahaha men idag då ska jag försöka få gjort lite :)

Detta måste jag göra :)
Mat
Täckena
Ge hundarna mat
Promenad 1
Promenad 2
Hämta skärmar till någon bil som pappa ska ha :)
Äta mellan mål
Rätta teknik uppgifter som jag glömde i skolan
Dammsuga
Fixa lilla badrummet :)
Allmänt städa :)


Detta borde jag göra :)
Virka nallen
Fundera kring det företag jag vill starta :)
Sy klart Alex byxor
Fixa Alex tröja :)

Detta vill jag göra :)
Den svarta klänningen sy klart
Den röda klänningen
Gröna byxor
Svarta byxor

Jag får ta efter vovvarnas exempel :) sova en sväng :)

Av Cecilia - 21 april 2016 15:43

Hej alla mammas läsare :) jag är Yra :) jag har precis fått en jobbig lillasyster som aldrig låter mig vara eller mysa med mamma... Jag ligger på golvet och låter henne Tro att soffan är hennes korg ;) men jag vet att det är mamma och pappas korg :) dem är mina, dem var mina först :) men det är skönt att ha en lillasyster för man slipper vara ensam men hon tar alltid mina saker :)

Jag älskar mina bollar dem är min bästa leksak :)

Men Alva försöker ta den jämt så då blir jag arg och morrar på henne men hon brukar lyssna annars är mamma ofta hemma och säger till henne :)

Av Cecilia - 21 april 2016 15:35

Hej Alla mammas läsare har ni sett min stora korg här hemma ? den är full av alla mina godsedjur och ben och allt jag snor här hemma på dagarna ? jag tycker speciellt om allt som yra har i munnen ?

Den är superbra för den är så stor så jag får plats med alla saker och att sova :) det tycker jag är jättebra :)

Av Cecilia - 21 april 2016 15:32

Jag älskar mitt jobb det gör jag verkligen :) jag älskar det ;) men oavsett hur mycket jag älskar det så är det så skönt att komma hem :) det är så underbart att öppna dörren och där sitter/ligger/står underbara hundar som bara vill visa sin kärlek för en <3 oavsett hur trött jag är så blir man så glad när man kommer hem och dem är hemma <3 mina bebisar <3

Det är dessa två underbara som man lever för <3 älskar mina hundar <3 klarar inget utan dem <3

Av Cecilia - 21 april 2016 12:41

Hemma med hundarna :) just nu är dem på fri fot på baksidan :) och jag ska strax tillbaka till jobbet är tanken :) även om varenda cell vill vara hemma istället men jobb är jobb bara att pallra sig dit :)

Kuckling Nuggets är sjukt gott :) och awsome ihop med lätt picklad blomkål :)

Av Cecilia - 21 april 2016 10:39

Sitter här och drömmer inför sommaren :) Är just nu inne på GinaTricot
för att kolla på klänningar :) jag älskar klänningar :) och det är ett måste nu till sommaren och man blir helt inspirerad nu när det är bra väder :)

 

Denna är en favorit hos mig :) den kostar 149 och har en snygg  och enkel siluett och man kan använda den både till fest och vardags :) Nancy klänningen den finns i felera olika färger men min favorit är den röda :) kanske man skaulle ta och införskaffa sig till sommaren :)


en  annan klänning som jag fastnade för idag är  :)
Pixie klänningen som kostar 199 :)

haha det känns som värsta produktplaceringen idag :) men det får det vara :) detta är ett resultat av att jag inte riktigt orkar jobba idag :P hahaha även denna klänning finns i flera färger :) men svart är min favorit :) när man har detaljer som vid bröstet så tycker jag att den gör sig bäst i svart :)

 


Det som jag gillar med Gina för tillfället är att dem har "the Good Projekt" det är hållbara kläder :) vilket känns väldigt roligt :) och jag som behöver nya basic toppar kommer definitivt köpa därifrån :)



Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards