Alla inlägg den 22 april 2016

Av Cecilia - 22 april 2016 20:23

Alva höll på med sitt vanliga damp när hon blir uttråkad och höll på att bitas/skickas/gå på oss när han som ligger och sover och vaknar och bara skäller på mig... För att jag inte ser till att hon slutar dvs mitt jobb! Jag blir så förbannad så jag och hundarna drar ut på en timmes promenad så nu är dem lugna och han sover! Så win win för dem!!!! Vet lnte om det är så win för mig!

Promenaden var riktigt trevlig och jag släppte dem i Hundhagen i parken här :) och träffade en elev på väg hem som önskade mig trevlig helg så det känns bättre iaf! :) men är så trött på att ta skit som är helt oprovocerat och jag vet att när han läser detta så kommer han bli sur för att det skriva här! Men jag måste få ventilera! Jag älskar honom men oprovocerat skäll är ett nono för mig!

Av Cecilia - 22 april 2016 18:00

Nu är jag Erik och hundarna hungriga :) idag serveras det taccopaj :) med massa grönsaker mums :)

Hundarna får dock sin egen mat :) hahaha efter jobbet så var vi inne hos grannarna och jag fick uppdraget att rita megaman som skullman ;)

Originalet mot min ;) inte så dåligt ändå ;) hahaha :) men nu är det dags för mat här :)

Av Cecilia - 22 april 2016 07:36

Men har hunnit fixa täcken :) disken :) slängt in en tvättmaskin :) och vattnat blommorna och gått ut med hundarna :)

Av Cecilia - 22 april 2016 05:46

Detta borde jag göra :)
Virka nallen
Fundera kring det företag jag vill starta :)
Sy klart Alex byxor
Fixa Alex tröja :)

Detta vill jag göra :)
Den svarta klänningen sy klart
Den röda klänningen
Gröna byxor
Svarta byxor

Vad måste jag göra. ;)
Täckena byta dem :)
Städa gästrummet
Packa zbh
Teknik uppgifter
Klippa klorna på mina monster
Rensa avloppet i stora badrummet :)
Vila tvätt
Tvätt 1
Tvätt 2
Hänga tvätt
Trädgårdsarbete :)
Plocka undan hundarnas skit i vardagsrummet upp med kuddar i soffan :)
Disken :)

Kanske något mer men inget jag kommer på nu :)

Av Cecilia - 22 april 2016 05:36

Idag är det jordens dag :) varför tar inte alla vi hundägare en extra hundpåse med oss och plockar upp något som inte ska vara i naturen!?! :) #plockauppskiten #savetheplanet #jordensdag :)

Visst jag fick inte upp allt i diket men allt på ca 1 kvm :)! Och det är bättre än inget :)

I morse ringde klockan 04.44 vet inte varför 44 tycker bara att det känns som ett bra klockslag för jag tror att man har inprogrammerat klockslagen hel, kvart över, halv och kvart i :) så mina larm kan gå typ 05.02 mm :)

Här är mina inlagda larm ;) hahaha helt knasiga tider och för mig är det nog mer en tvångstanke än ja behövligt ;)

Promenaden gick bra :) vi sprang även idag en bit men dem var sena att uträtta sina behöv så det blev inte så länge springa :) men nu ligger dem båda och sover :)

Så nu ligger dem och sover ;)

Skönt att det faktiskt är möjligt att trötta ut dem :)

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards