Alla inlägg den 27 april 2016

Av Cecilia - 27 april 2016 22:37

Vi var ute på prommenad sedan fick dem sig en dusch och klorna klippta igen :) yras är så långa :)

Av Cecilia - 27 april 2016 21:58

Dagens planering är följande :)
Vad måste jag göra. ;)
Ut med hundarna 1 ca 05.00 - fixat

He hundarna frukost - fixat

ut med hundarna 2 ca 07.00 - fixat

ut med hundarna 3 ca 11.30 - fixat

ut med hundarna 4 ca 15.30 - fixat

Ge hundarna mat :) - fixat

Ut med hundarna 5 ca 19.00 - fixat

Ut med hundarna 6 ca 22.00 - vi är på väg :)

Ta bort kuddar ur soffan - fixat

Lägg i kuddar i soffan :) - fixat

Sy kuddfodral till soffan ;) - fixat :)

Blogga om zbh saker :) - gör i morgon :)

Hänga tvätt - fixat

Plocka ut diskmaskinen - fixat

Virka nallen - gör i morgon :)
Plantera blommor i badrummet :) - fixat :)

Dammsuga vardagsrum, sovrum och kök :) - fixat

Så nöjd och mitt tyg räckte precis :) blev en helt ny look för soffan :)

Av Cecilia - 27 april 2016 17:46

dammsuga soffan och vardagsrummet och köket :) dammsög även sovrummet och stora badrummet :) sjukt nöjd :)

Ge hundarna mat :) inte bara hundarna fick mat jag har även börjat med maten till mig och Erik :)

Plantera om blommorna i badrummet :) detta gör jag efter maten ;) vill inte skita ner mig medans jag lagar mat :)

Lägga ut kuddar i soffan - fixat :)

Sy kuddar :) - också efter maten aktivitet :)

Och ta ur diskmaskinen :) där efter får man se vad klockan är :) - fixat :)

Vovvarna slappnar av när jag springer i köket och grejjar ;)

Av Cecilia - 27 april 2016 16:57

Dagens planering är följande :)
Vad måste jag göra. ;)
Ut med hundarna 1 ca 05.00 - fixat
He hundarna frukost - fixat
ut med hundarna 2 ca 07.00 -fixat
ut med hundarna 3 ca 11.30 - fixat
ut med hundarna 4 ca 15.30 - fixat
Trädgårds koll - fixat
Ge hundarna mat :)
Ut med hundarna 5 ca 19.00
Ut med hundarna 6 ca 22.00
Ta bort kuddar ur soffan - fixat :)
Dammsuga soffan :)
Lägg i kuddar i soffan :)
Sy kuddfodral till soffan ;)
Blogga om zbh saker :)
Hänga tvätt - fixat
Plocka ut diskmaskinen
Virka nallen
Plantera om blommor i badrummet :)

Detta borde jag göra :)
Fundera kring det företag jag vill starta :) - fixat :)
Sy klart Alex byxor
Fixa Alex tröja :)
Fixa gardiner :)

Detta vill jag göra :)
Den svarta klänningen sy klart
Den röda klänningen
Gröna byxor
Svarta byxor

Så här ser min planering ut för dagen :)

Det som ska göras närmast är dammsuga soffan och vardagsrummet och köket :)
Ge hundarna mat :)
Plantera om blommorna i badrummet :)
Lägga ut kuddar i soffan
Sy kuddar :)
Och ta ur diskmaskinen :) där efter får man se vad klockan är :)

Av Cecilia - 27 april 2016 16:51

Hade en jätte skön dag idag :) underbar faktiskt :) för hade bara lektioner till 12.05 sedan hade jag eget arbete tills jag gick Hem :) underbart verkligen :) älskar det :) så skönt :) här är lite av de saker som mina elever gör i träslöjden åk 9 ;)

En hög låda ;) som är designad till mina stickor ;) en gullig elev som försöker fjäska tror jag ;)

En sinkad låda med lock :)!

En kub-formad låda med hemlig öppning :)

Två intarsia projekt :)

Konstruktion av två pyramid lådor :) dessa två elever är sjukt trötta på sin arbete ;) hahaha slipa hyvla och slipa ;)

Här är en elev som tog över mitt projekt med en skräp hylla :) eller en återvinningshylla egentligen :) gjord av material som skulle kastas :) kommer vara visnings hylla i syslöjden så småningom :)

Så duktiga är dem <3

Av Cecilia - 27 april 2016 06:36

 

jag ha nu loggat in på verksamt.se och börjat med en affärside där. Det som behöver göras nu är att producera lite produkter så jag kan få hit en fokusgrupp att pröva mina produkter på :) underbart :) Detta är en process som kommer att ta lite tid men det gör inget :) underbart att bara komma igång :) ska be erik om lite input här i em :) och några på jobbet :) så sjukt roligt :) Detta innebär att jag måste skapa en webbsida m.m :) men det löser sig sedan :) hihi älskar mina ideér :) och blir mina ideér verklighet så blir det ännu bättre :) love it :)


Av Cecilia - 27 april 2016 06:10

Nu sitter jag och Erik och äter frukost :) hundarna har precis fått sin och jag och dem tog en prommenad för en stund sedan :) dock inte springa idag mina fötter värker :/ sjukt irriterande :/

Dagens planering är följande :)
Vad måste jag göra. ;)
Ut med hundarna 1 ca 05.00 - fixat
He hundarna frukost - fixat
ut med hundarna 2 ca 07.00
ut med hundarna 3 ca 11.30
ut med hundarna 4 ca 15.30
Ge hundarna mat :)
Ut med hundarna 5 ca 19.00
Ut med hundarna 6 ca 22.00
Ta bort kuddar ur soffan
Lägg i kuddar i soffan :)
Sy kuddfodral till soffan ;)
Blogga om zbh saker :)
Hänga tvätt
Plocka ut diskmaskinen
Virka nallen

Detta borde jag göra :)
Fundera kring det företag jag vill starta :)
Sy klart Alex byxor
Fixa Alex tröja :)
Fixa gardiner :)

Detta vill jag göra :)
Den svarta klänningen sy klart
Den röda klänningen
Gröna byxor
Svarta byxor

Så här ser min planering ut för dagen :)

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards