Alla inlägg den 23 april 2016

Av Cecilia - 23 april 2016 21:24

Varför föra det man måste när man kan gå till grannen :)

Allmänt · Alva · Yra
Av Cecilia - 23 april 2016 19:40

Detta borde jag göra :)
Virka nallen
Fundera kring det företag jag vill starta :)
Sy klart Alex byxor
Fixa Alex tröja :)

Detta vill jag göra :)
Den svarta klänningen sy klart
Den röda klänningen
Gröna byxor
Svarta byxor

Vad måste jag göra. ;)
Städa gästrummet
Packa zbh - gjort och partyt gick bra :)
Teknik uppgifter
Klippa klorna på mina monster
Rensa avloppet i stora badrummet :)
Vik tvätt
Tvätt 1
Tvätt 2
Hänga tvätt
Trädgårdsarbete :)
Plocka undan hundarnas skit i vardagsrummet upp med kuddar i soffan :)

Som ni ser så hann jag inte göra något igår då vi däckade i soffan :) men det får vi ta igen idag :) hahaha så nu blir det hårda tag här hemma så allt blir klart :)

Av Cecilia - 23 april 2016 17:54

Zbh :) när man har party hos småbarnsföräldrar under dagtid då får man styla smart :) och lätt :) så att det går snabbt att plocka undan :) men hade en jätte trevlig em med mycket skratt och en bra försäljning :) underbart :)

Av Cecilia - 23 april 2016 08:47

Jag vet inte om det heter fönstershoppar eller om man ska säga skärmshoppar när man är inne och kollar på olika sidor och funderar på vad man skulle vilja ha och vad man behöver :) oavsett hur man gör så är det så här att jag nu är inne på en sida jag själv aldrig hittat tdigare fick den via en anons på google :) älskar det att det kommer upp annonser när man söker :) iaf ibland :) för man kommer inte bara in på hm, gina, bikbok m.fl jag älskar alla de affärerna men nu har jag ju hittat en ny :) nya klädaffärre men nya influenser är bra när man jobbar i skolan :) eftersom man inte går i samma kläder som sina elever :) eller inte samma men likadana :)


detta företag heter NA-KD och har super Fina kläder och fri shipping över hela världen :) dem har väldigt många märken som man knappt känner till här, iaf känner jag inte till dem man det kan ju också bero på att jag inte jobbat så länge och varit fattig student allt för länge :) hahaha men det är märken som filippa K, CLUBL. mfl. 


Det ska gå att klicka på bilderna så kommer man rätt :)

Assymetric Hem Rib Long Sleeve Dress



Bliss dress


Bliss dress


Stella Polo Dress


som vanligt när jag går in och kollar så är det främst klänningar som intresserar mig vilket är konstigt för med mitt jobb kan jag nstan aldrig gå i dem :) men jag ser mode som konst och klart man vill ha vacker konst hemma :) det är ju därför som man vill ha det iaf jag :) sedan vill jag ju gå mer i kläning och kanske ska försöka med det också :) hahaha hoppas inte att jag har tråkat ut er :) men ska faktiskt sätta mig och kolla lue möbler sedan till vardagsrummet vi har lite olika alternativ :) så det är lte av vad jag ska göra idag :)


Av Cecilia - 23 april 2016 08:39

Eller ja hundarna och jag har varit uppe sedan 05 men jag har försökt få dem attsova eftersom jag var så trött ;) det gick väl sådär ;) men så här såg det ut :)

Som ni ser dags för frukost :) så snart blir det en promenad men dem har varit ute och kissat 2 gånger denna morgon så kan nog chilla en stund med det :) tänkte ta lite frukost själv först också :)

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards