Alla inlägg den 5 april 2016

Av Cecilia - 5 april 2016 23:11

Disken fixat tvätten igång hundarna sover och jag väntar bara på att tvätten ska bli klar så jag kan byta tvätt i maskinen :) underbara tisdag kväll :)

Mår lite dåligt för jag är egentligen hungrig men pallade inte att göra något att äta så får
Äta i morgon till frukost :) jag introducerade

För grannarna idag och det verkade uppskattas :) det är världens godaste glass alltså! Eller nästan all glass är god :)

Nu är tvätten klar 2 min från att få sova ;) god natt alla :)

Av Cecilia - 5 april 2016 22:14

Jag vet egentligen inte vem Ekerö vad jag är irriterad på! Hunden kissade i sängen men det är ju mitt fel jag tog för långtid att fixa mig inför promenaden :) men hunden sover nu så jag hoppas att hon vilar upp sig för mer hyss ;)

Alva monstret jag hade förut på mig ;)

Men tur att hon är så söt trots att hon käkar skor och kissar i sängen :) jag måste bara lära mig hennes schema så löser det sig nog <3

Av Cecilia - 5 april 2016 19:24

Studiedag idag på skolan :) så vi har jobbat med framtiden i skolan hur våra tankar för hösten är mm :)

Hundarna sover och har fått mat och massa promenad :) och när jag kom hem från jobbet så stod det ett paket från vetzoo.se med mat, medicin, shampoo och lite annat till hundarna :) jag beställde det igår morse och tog express leverans :) så skönt att få det till dörren :) kommer beställa där ifrån igen :) Love IT :)

Men nu ska jag försöka få mitt Alva-monster att lugna ner sig hon käkar just nu på min fot ;)

Men kanske löser hon det själv :)

Av Cecilia - 5 april 2016 06:18

Det blev inget bloggat igår för jag var så trött och satt typ bara i soffan och försökte vila! Det var väldigt skönt :)

Men idag hoppas jag på mer resultat i form av ork! Jag är så trött på att vara trött! Idag måste jag till gymmet så att jag kan känna mig som människa igen!

Hundarna har fått frukost och nu ligger vi i sängen och slappar :) underbara tisdag morgon ;) vi ska snart gå en prommenad men än är det ingen stress :)

Erik är inte hemma idag så tänker passa på att städa och grejja hemma idag :) det är också lite saker hemma som ska fixas :) så tänker att det är min planering idag :) slänga på en film och gå runt och grejja :) kanske Disney :) nice :)

Studiedag idag på jobbet så det är inga elever där bara massa folk som ska tjata ;) hahahah galet ;) ne ska sova en sväng nu :)

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards