Alla inlägg den 6 april 2016

Av Cecilia - 6 april 2016 22:27

Jag har nu satt igång diskmaskin, tvättmaskin och bäddat om sängen och tagit ut hundarna en sista gång idag ;) underbara onsdag avklarad utan att bli arg på allt :) skönt :) en smidigt avklarad dag :) men nu måste jag sova för jag är så trött :/ godnatt Zzz yra och Alva sover redan så jag får passapå :)

Nej glömde fylla på deras vatten... Jaja snart får jag sova :) godnatt :)

Av Cecilia - 6 april 2016 21:22

Antingen älskar hundarna också matkassen eller så var dem sjukt hungriga efter promenaden :) för vad fort det gick för dem att äta upp kvällsmaten :) men nu blir det förhoppningsvis lugnt några minuter nu när dem är rastade och mätta :)

Av Cecilia - 6 april 2016 21:19

Jag har hunnit hur mycket som helst :) tvätten :)

Jag lagade frukost och lunch ;) mannagrynsgröt :) väldigt gott faktiskt :) fick dock äta kall till lunch men det fungerade det med :)

Jag gick ut med hundarna :)

Åkte till jobbet hade 4 lektioner alla gick super :) är så nöjd :)
Kom
Hemåt mannagrynsgröt :)
Tog med hundarna ut på
En promenad till :)

Åkte tillbaka till
Skolan lekte med träslöjden och var på ett möte hem och då tog jag med Bill och bull ut ännu en gång glömde dock sätta igång appen :/ en elev kom hem till mig för att göra en muntlig del och lekte med hundarna lite :) där efter gick jag en kisspromenad med hundarna :) och hemma så lagade jag och Erik mat :) glömde ta kort för jag var så hungrig :/ men har bild på receptet :) älskar ICAs matkasse :)

Maten var super god :) när jag ätit upp kom grannen Linda förbi och föreslog en prommenad :) jag och vovvarna hoppade med på promenaden och kom precis in trötta och blöta :)

Ska ge hundarna lite rester av maten vi ätit nu :) dem var så duktiga på promenaden :) då blir dem nog lyckliga :)

Av Cecilia - 6 april 2016 05:32

Idag vaknade jag full av energi :) hundarna har varit ute :) det är dammsugit i hela huset förutom tvättstugan men den håller jag på att få iordning på så jag kan städa den när jag kommer hem efter jobbet :) nu väntas det lite mat till hundarna och duscha :) för att sedan sätta mig framför tvn och äta frukost och vika massa massa tvätt för att sedan gå ut med hundarna :) underbara onsdag morgon riktigt nöjd över hur det blev :) trodde inte jag skulle få ett sådant här ryck med det är skönt :)

Men nu mot duschen :) medans border systrarna ligger och sover :)

Men Alva ville ha lite mys först och det är jag ju alltid på :) ska försöka hinna med att skaka lakanen med och bädda om sängen men det gör inget om det blir så att jag gör det typ på lunchen :) ska försöka hinna klart med tvätt och disk :)


Hoppas ni har en bra morgon ska försöka uppdatera innan jobbet igen :)

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards