Alla inlägg den 11 april 2016

Av Cecilia - 11 april 2016 19:39

Ja jag hade totalt glömt bort att vi flyttat mötet på onsdag tills idag! Jag var inte riktigt Redo att vara kvar till 17.30 idag :) men det gick bra ändå och erin var och hämtade maten och handlade det som behövdes hem :)
Dock så möttes jag av detta när jag kom hem på lunchen... Alva monster i farten...

Så nu får soffan vara tom ett tag framöver! 2a kudden hon är på nu... Denna lilla hund alltså! Väntar tills man kommer hem och det är fjädrar över allt! Och stoppade precis ett kissande i sängen :) så nu tror jag hon kan börja lära sig :) hoppas det i allafall :) var inne en stund hos mina underbara grannar innan jag gick in :) och nu har monstrerna fått mat så nu kanske det kan vara lungt en stund Alva är på bushumör men hoppas att det går vägen ändå :)

Av Cecilia - 11 april 2016 07:54

Jag hann varken med tvätt eller disk :/ jag prioriterade att sova vilket kändes väldigt bra då :/ men nu är jag på jobbet och ska försöka börja sy lite och grejja eller om jag tar det efter mötet kanske :)

Och smart som jag var somnade jag till 07.05 :) vilket var väldigt skönt och jag hann gå ut med hundarna efter och allt men glömde stänga av appen så idag har jag sprungit sjukt långt och snabbt ;)

Så här såg det ut i sängen förut :)

På promenaden fick jag två super fina bilder på Mina älsklingar :)

Så här glada såg dem ut när jag gick :/

Men dem fick var sin dentastick så tror dem överlever till 11.10 då jag är hemma :) ska skynda mig hem idag :)

Av Cecilia - 11 april 2016 06:28

Både jag och hundarna har nu ätit frukost och ligger och vilar i sängen :) strax ska vi gå ut igen men än så länge vilar vi bara :)

Av Cecilia - 11 april 2016 05:49

måndag :) jag vet dock inte om jag är glad eller ledsen över detta! Jag känner mig denna morgonen ganska neutral faktiskt :) men jag och hundarna var ute på en prommenad/ springrunda :) men dem var lite sega på att bajsa så det blev mest prommenad men tänker att det blir bättre i morgon :)

Just nu står jag och gör frukost :)
Kokar ägg och nyponsoppa :)

Det som ska göras sedan är tvätt och disk :) och hundarna ska få mat och en promenad till :)

Hoppas ni också får en bra Start på
Veckan :)

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards