Alla inlägg den 13 april 2016

Av Cecilia - 13 april 2016 22:50

Jag är lite irriterad och det beror nog på att jag är trött :/ men ibland kan man känna sig så ensam i ett förhållande! Som att den andra aldrig förstår! Så känner jag nu och jag orkar inte ens ta fighterna längre! Varför ska man? Vad blir bättre denna gång? Varför skulle den ändras nu?

Just nu känner jag mig lite hopplös, ensam och oförstådd! Hoppas att lite sömn kan få mig på bättre tankar :)!

Tur jag har hundarna iaf dem förstår mig ;)

Men var ute med hundarna precis :) en skön prommenad dock den korta då vovvarna drog hemåt :) och min Heffaklump är nu färdig så känner mig ändå nöjd över min prestation behöver bara få ordning på mina känslor och sömn :) hoppas att Alva inte väcker mig i natt :)

Hoppas ni alla sover gott :) det ska jag göra och så hörs vi i morgon :)

Av Cecilia - 13 april 2016 19:30

Underbara hundar :) skönt att få komma ut lite :) och röra på sig :) så underbart :) och jag kände mig supertaggad på att åka till gymmet väl hemma var det som att gå in ingen vägg! Känner mig yr och kan inte hålla fokus på telefonen! Ingen träning idag! Dags att sova tror jag! Så sitter en sväng med broderiet :) sedan blir det att sova :):):):):):):)

Av Cecilia - 13 april 2016 18:28

Alltså jag är så sjukt trött just nu men det sjukaste är att jag är så full av energi att göra saker :) jag har börjat att brodera igen :) ett motiv som legat i köket i veckor! Men ingen inspiration nu har jag grym inspiration men orkar egentligen inte ;)

Hade knappt avslutat rad nummer 2... Inte bra alltså ;) men nu är det gjort :) är så nöjd över mig själv :) har både lagat mat, fixat disken och tvätten och hunnit äta :) och självklart gett hundarna mat :)

Idag var det pasta med köttfärssås blanco :) ingen tomat utan basen var i kryddad köttfärs :) jag tyckte det var gott iaf :)

Men åt lite mycket så innan mina små grisar ska få gå ut så ska jag vila en stund ;) haha eller så är det för att jag är så trött ;) min kropp blev iaf super trött efter maten så nu blir det en stund med broderi och tv :) innan det bär av ut till promenad :)

Av Cecilia - 13 april 2016 07:34

Disken är igång :)
Jag har bytt om :)
Hundarna är väl trötta eller nja hälften av dem ;) Yra är trött Alva är på bushumör! Ska lägga ut en handduk som hon kan ev kissa på i hallen tänkte jag :) ifall jag inte hinner hem :)

Planering idag- överleva min trötthet!

Av Cecilia - 13 april 2016 06:59

Eller ja god och god ;) Alva vaknade klockan 3 i natt och sprang runt och var orolig men jag tänkte att hon ska inte få bestämma så låg och "sov" tilla klockan ringde unde filten då mitt täcke ännu inte är torrt...vid 5 över 5 fick jag ge mig :)bara att gå upp med henne :) ut på prommenad helt död så inget springare idag! Det orkade varken jag eller yra bara Alva som var pigg ;)

Nu på morgonen har jag ätit tunnbrödsrulle med ruccola och ost :) mums :) och druckit vatten då jag än en gång känner mig förkyld :/ suck detta går typ aldrig över :/ men men vad ska man göra :) bara att ta tag i det :) så nu ligger jag äntligen i kapp med alla dessa papper jag bär med mig jämt och ständigt :) ska bara fixa att regna in den lilla Alva så ska ringa Jordbruksverket idag vid 8a :)

Men nu blir det till att byta om och sedan ta ut hundarna igen :) ha en fin dag :)

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards