Alla inlägg den 4 april 2016

Av Cecilia - 4 april 2016 05:58

Diska sodastreem flaskorna
Äta frukost
Promenad med hundarna
Dammsuga badrummet
Vika tvätt
Städa tvättstugan
Hänga tvätt

Detta bör jag hinna innan jobbet men det som inte hinna får jag ta en annan dag :)

Under skolan måste jag sy till åk 9 så att det blir klart :) jag måste också städa lite i salen :)

Ikväll ska jag åka och handla mat till hundarna och träna :) måste gå och lägga mig i tid med :) är sjukt trött :/ det är inte bra :/ måste ringa en doktor om min mage med den mår inte bra den alltså. Tror att jag har stressat upp ett magsår igen :/ hoppas ni har en bra dag nu ska jag kolla lite Ben Phillips och äta frukost :)

Av Cecilia - 4 april 2016 05:51

Idag kom jag upp i tid :) äntligen :) jag har tagit hand om tvätt och disk :) ska strax gå och slänga på torktumlaren igen den har ett täcke i sig så fet tar tid att torka :/ vovvarna har fått sin frukost nu :)

Jag och Erik ska också äta lite frukost är tanken :) bara lite flingor så att man kommer igång :)

Hoppas dock att min mage kan lugna ner sig :/ har så ont :/

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards