Alla inlägg den 28 april 2016

Av Cecilia - 28 april 2016 22:54

Jag är överväldigad av vad jag hinner för tillfället :) så glad att mina planerings håller :) visst kanske inte till 100% varje dag men jag ser efter mig själv, hundarna och försöker hålla efter huset så gott jag kan och förmår :) älskar det :) nu har hundarna varit ute på sin sista promenad för idag :) vilket innebär sova för mig :)

Av Cecilia - 28 april 2016 22:25

Dagens planering som jag fyller i
Dagens planering är följande :)
Vad måste jag göra. ;)
Ut med hundarna 1 ca 05.00 - fixat :)
Ge hundarna frukost- fixat :)
ut med hundarna 2 ca 07.00 - fixat :)
ut med hundarna 3 ca 11.30 - fixat :)
ut med hundarna 4 ca 15.30 - fixat :)
Ge hundarna mat :) - fixat :)

Ut med hundarna 5 ca 19.00 - fixat
Ut med hundarna 6 ca 22.00 - ska gås nu :)

Ta bort kuddar ur soffan - fixat :)
Lägg i kuddar i soffan :) - fixat :)
Blogga om zbh saker :) - får ta det i morgon efter jobbet då jag kan ta nya fina kort :)
Plocka ut diskmaskinen - gjort :) och iplockad :)

Vik tvätt - fixat :)
Virka nallen - ska virka klart ett ben och 2 öron :) sedan är alla delar klara :)

Dammsuga vardagsrum, sovrum och kök, hall och lillabadrummet :) - fixat :)

Detta borde jag göra :)
Sy klart Alex byxor
Fixa Alex tröja :)
Fixa gardiner :) - börjat planera :)

Detta vill jag göra :)
Den svarta klänningen sy klart
Den röda klänningen
Gröna byxor
Svarta byxor

Så här ser min planering ut för dagen :)

Nallen in progress :)

Av Cecilia - 28 april 2016 17:07

Det spöregnar utanför och jag fick värsta städrycket :)

Vad måste jag göra. ;)
Ut med hundarna 1 ca 05.00 - fixat :)
Ge hundarna frukost- fixat :)
ut med hundarna 2 ca 07.00 - fixat :)
ut med hundarna 3 ca 11.30 - fixat :)
ut med hundarna 4 ca 15.30 - fixat :)
Ge hundarna mat :) - fixat :)

Ut med hundarna 5 ca 19.00
Ut med hundarna 6 ca 22.00

Ta bort kuddar ur soffan - fixat :)
Lägg i kuddar i soffan :) - fixat :)
Blogga om zbh saker :)
Plocka ut diskmaskinen - väntar på att den ska jobba klart :)

Vik tvätt - fixat :)
Virka nallen - ska virka benen 2 öron och nosdelen :) sedan är alla delar klara :)

Dammsuga vardagsrum, sovrum och kök, hall och lillabadrummet :) - fixat :)

Detta borde jag göra :)
Sy klart Alex byxor
Fixa Alex tröja :)
Fixa gardiner :) - börjat planera :)

Detta vill jag göra :)
Den svarta klänningen sy klart
Den röda klänningen
Gröna byxor
Svarta byxor

Så här ser min planering ut för dagen :)

Yra hon har lekryck på mina nytvättade golv ;)

Älskar soffan :)

Av Cecilia - 28 april 2016 15:51

Det är inte så stressigt på torsdagar men dagen är så lång! 3 stycken lektioner på vardera 100 minuter var! Och idag har jag inte mått så bra så det har varit tungt! Men så här ser en dag i tekniken ut :)

Under lunchen var jag hemma och kissade hundarna och åkte sedan tillbaka till skolan för att luncha med underbaraste Julia :) vi tog min matlåda och delade på med lite sallad mm :) så gott :) efter det så var det ännu en teknik lektion :) där efter så drog jag hem :)

Hemma så har jag plockat upp efter hundarna och släppt ut dem för att kissa och satt igång diskmaskinen ;) nu ska jag och hundarna gå en liten bit innan jag tar och städar ut soffan ;) och lägger på alla mina fina kuddar :)

Men just nu chillar vi :) så väntar lite lite :) hoppas att det ska sluta regna med :/ ;)

Av Cecilia - 28 april 2016 07:34

Hundarna har fått gå ut :) kuddarna från soffan ligger i gästrummet och nallens kropp och huvud är gjort :) jag tror jag hinner resterande delar nu idag på lektionerna med :) jag tänker att jag under de första två lektionerna ska gå igenom alla matriser och uppdatera dem ;) och då också hinna med att virka undertiden :) jag ska ställa upp en kontorsplats åt mig idag :) så får eleverna komma till mig om det är något :) hahaha :)

Av Cecilia - 28 april 2016 06:14

Dagens planering är följande :)
Vad måste jag göra. ;)
Ut med hundarna 1 ca 05.00 - fixat :)
Ge hundarna frukost- fixat :)

ut med hundarna 2 ca 07.00
ut med hundarna 3 ca 11.30
ut med hundarna 4 ca 15.30
Ge hundarna mat :)
Ut med hundarna 5 ca 19.00
Ut med hundarna 6 ca 22.00
Ta bort kuddar ur soffan
Lägg i kuddar i soffan :)
Blogga om zbh saker :)
Plocka ut diskmaskinen
Virka nallen
Dammsuga vardagsrum, sovrum och kök, hall och lillabadrummet :)

Detta borde jag göra :)
Sy klart Alex byxor
Fixa Alex tröja :)

Fixa gardiner :) - börjat planera :) kommer ha till 5 av 9 fönster :) ska bara kolla så tyget räcker till alla fönster eller om jag får tänka om i något rum :) jag måste även ha ett tyg till banden som ska knytas :)!

Detta vill jag göra :)
Den svarta klänningen sy klart
Den röda klänningen
Gröna byxor
Svarta byxor

Så här ser min planering ut för dagen :)

Av Cecilia - 28 april 2016 06:08

Nu på morgonen har jag planerat lite gardiner och ska nu virka en stund på nallen framför tvn är tanken :) underbart :) jag och hundarna vaknade på första alarmet i morse och hann gå i tid så har städat i köket och sånt redan :) hundarna ska få frukost nu :)

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards