Alla inlägg den 14 april 2016

Av Cecilia - 14 april 2016 23:13

Alva monster ligger i sängen och gör allt utom att sova men tror äntligen att hon kommit till ro nu :)

Kvällen har gått i tecknet trött och försöka virka lite ;) det går väl så där ska ta kort i morgon :) men nu är det Sp att valpen ligger lugn så ska passa på att sova :) ha det bra :) sov gott så höra vi i morgon. :)

Av Cecilia - 14 april 2016 20:11

Idag har mina elever jobbat på bra :) och jag har hunnit med att organisera garnet äntligen!!!! ;) blir så glad ;) från systemet med galgar :) till :)

Super smart system med grunden i en slags kroklist från Ikea :) eller vad man nu säger jag har tappat ordet :) men fint blev det :)

Jag hann tillock med äta lunch ute!?!? :) en smörgåstårtbit på caféet :) underbart gott glömde visst ta kort på den :) och där trodde jag förstås att mina nycklar blivit lämnade men dem hade jag lämnat i slöjdsalen som tur var :) hahaha trött är man det känns i kroppen och knoppen :) men väl hemma hittade jag detta...

Mina tyg skor är mest tyg... Sko funktionen har Alva trollat bort! Men positivt! Inget kiss inne vad jag sett än iaf :) underbart :) under
Lunchen fick jag meddelade av mamma :) om kalaset för gamla farmor i morgon :) det hade jag änna glömt så nu ska jag försöka få med Erik på detta i morgon eller om Vi åker själva jag och hundarna :)

Efter lunchen så var det tillbaka till skolan för en lektion :) teknik men denna var det längsta lektion jag varit med om klassrummet hade ingen luft och var så kvavt så jag skickade hem eleverna för varken jag eller dem kunde jobba där!

Så då blev det att åka hem efter lite snabbstädning på jobbet :) hemma så ringde jag min underbara granne och vi bestämde oss för att laga mat tillsammans så jag tog med min matkasse mat till henne för vi har samma så lagade vi ihop :) super skönt och lyxigt :) jag kunde virka och grejja med barnen medans hon lagade mat och fixade med det hon skulle fixa med :) men nu är jag och yra och monstret är nu hemma :)

Av Cecilia - 14 april 2016 06:37

:) Skönt att veckan börjar närma sig sitt slut men min kropp den är också helt slut idag fick jag sova till klockan ringde iof men det räckte inte min kropp är fortfarande trött :/ får sova efter jobbet för har super huvudvärk redan nu :/ men men skit samma :) jag har hunnit med en del tvätt :) varit ute med hundarna :) bäddat sängen satt igång diskmaskinen och ätit frukost :)

Dock har jag hunnit bryta ihop två gånger på Erik så nu kanske han fattar att man får hjälpa till lite! Visst det är inte hans fel att jag mår dåligt men det skulle ju vara skönt att då lite hjälp ibland eller lite omtanke istället för att man bara klagar på varandra och förväntar sig att maten kommer serverad och att tvätt och disk sköter sig själv! Det är mycket jobb bakom det :) och jag har ganska stor press på mig att jag ska göra allt men som det är nu orkar jag inte! :/ hoppas att jag snart kommer ur detta tillstånd där jag bara gråter:/ det är så hemskt :/


Hoppas nu har en bra dag :) jag och Alva och yra ligger i sängen och ska vila en sväng :) ha det bra :)

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards