Alla inlägg den 3 april 2016

Av Cecilia - 3 april 2016 19:11

Jag och yra ligger och myser i soffan :) jag och hundar och man kom precis hem från älvängen :) vi köpte mat från mr Johansson :) jag fick sushi ;) hundarna tyckte inte om det ;) Alva ligger och sover med Erik :) myskväll ihop med Parneviks ;)

Av Cecilia - 3 april 2016 15:21

Jag är så seg idag :/ kommer mig inte för att göra något :/ får nog kanske göra något fika och sedan tagga upp lite men just nu så njuter jag av att hundarna är mätta och sover ;) äntligen ;) hahaha jag får vila nu medans Alva monster sover ;)

Slappisarna sover <3

Av Cecilia - 3 april 2016 09:32

Hundarna har varit ute och kissat :) och nu får dem frukost :) Alva är som vanligt super hungrig och äter bra :) yra äter mest för att Alva äter ;)

Jag sitter emellan för att dem blir sås tredelade om jag går runt så jag får sitta stilla och vänta på att dem är klara :) det är rätt okey för jag hinner uppdatera här i och uppdatera på Fb och Instagram :) men nu är dem båda färdiga :) så det är väl dags för mig att starta dagen :)

Idag så ska jag och Alva och yra träna på att hopa in och ur bilen :) jag måste träna på det som hon är osäker inför :)

Jag måste fixa disk och tvätt och försöka torka täcket som Alva kissat på igår :)

Sedan måste jag jobba också :) jag ska synlige grann och börja få ihop allt inför 9ornas lektion :)

Men nu tar vi faktiskt lite chill i sängen :) ska snart börja med frukosten också och om 1 timme ca måste hundarna ut igen :) ingen rast, ingen vila vara jobb :) fast det är ganska chill jobb :) bara sitta och sy och så :) så det kommer nog gå bra :)

Men nu blir det säng mys med min älskade Erik och systrarna border ;)

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards