Alla inlägg den 24 april 2016

Av Cecilia - 24 april 2016 22:58

Hundarna har varit ute och fått allt dem ska ha inför kvällen :) detta inkluderade en duschning ;) vilket inte var så populärt ;) hahaha ;) även jag har fått mig en duschning och en insmörjning :) vilket känns helt fantastiskt :) underbart :) kanske jag inte har så ont i huden i morgon :) är väldigt dålig på att ta hand om mig själv just nu! Måste bli bättre på det och måste bli bättre på att kolla tiderna! Hahaha jag skulle kunna vara uppe dygnet runt och ändå intensiva med allt jag vill, borde och måste göra jaja en dag i morgon med ;) hahaha sov gott allihopa :)

Av Cecilia - 24 april 2016 21:35

Jag har nu även städat i tvättmaskinen och torktumlaren hittade ett fack som man tydligen också skulle rengöra ;) smidigt att läsa instruktioner nu :) vi lagade super god mat förut eller vi och vi. Jag lagade maten och Erik fixade med att duka och smaka av :)

Till detta gjorde jag pilcklad gurka :) och en tomat och rödlöks röra med lite olivolja :) älskar detta :) det var super gott :) nu väntas det bara en promenad med hundarna sedan en skön dusch :) bästa som finns är att lägga sig i nybäddad säng efter en dags hårt arbete helt varm efter duschen :)!

Av Cecilia - 24 april 2016 17:07

Allt är nu moppat och dammsugit och är nu klar och sitter i soffan och chillar :) så skönt :) och klockan är inte så mycket :) jag är så nöjd :) hundarna sover och dem ska få mat strax :) sedan blir det promenad med dem och där efter ska dem små liven duschas och klippas klorna på :) och sedan tänker jag lägga mig i ett bad :)

Av Cecilia - 24 april 2016 15:42

Nu är alla fönster rena :) svärmor var här och fixade det :) stoppen i dusch, badkar och handfat är åtgärdade :)

dagens planering är :)
Dammsuga huset - vardagsrum,gästrum och lilla toaletten kvar :)
Tvätta fönstren - klart :)
Moppa golven - vardagsrum,gästrum och lilla toaletten kvar :)
Städa gästrummet - dammsuga och moppning kvar :)
Teknik uppgifter
Klippa klorna på mina monster
Rensa avloppet i stora badrummet :) - klart
Vika tvätt - väntar på torktumlaren :)
Tvätt 1 -check
Tvätt 2 - check
Tvätt 3 - check
Hänga tvätt - check
Trädgårdsarbete :)
Plocka undan hundarnas skit i vardagsrummet upp med kuddar i soffan :) check :)

Så det som är kvar är
Packa upp zbh saker och dammsug och moppa vardagsrummet :)
Dammsuga och moppa :) - Gästrum, hall och lilla toaletten och köket :)
Teknikuppgifter
Trädgårdsarbete
Vika tvätt :)

Av Cecilia - 24 april 2016 09:39

Hundarna fick frukost för en stund sedan och jag fixade precis mannagrynsgröt till mig ;) älskar mannagrynsgröt ;) mmmm

Snart är det dags att börja städa men först så ska hundarna ut :) därefter åker Erik och hundar till
Älvängen :) han skulle greja med sin pappa :) då ska jag ta tillfället i akt och dammsuga av allt här :) moppa golvet gör jag ikväll :) men allt ska skakas dammsugas och tas ner Utifrån fönstren så det går att tvätta dem sedan :) :)

Så dagens planering är :)
Dammsuga huset
Tvätta fönstren
Moppa golven
Städa gästrummet
Teknik uppgifter
Klippa klorna på mina monster
Rensa avloppet i stora badrummet :)
Vika tvätt
Tvätt 1
Tvätt 2
Tvätt 3
Hänga tvätt
Trädgårdsarbete :)
Plocka undan hundarnas skit i vardagsrummet upp med kuddar i soffan :)

Av Cecilia - 24 april 2016 05:58

Här är vi morgon pigga ;)! Noot men Alva ville ut så hade inte så mycket val ;) men fick en smärre chock när jag skulle släppa ut dem på baksidan ?!?!?

Snö? Nu? Suck!

Det var mina första tankar hundarna däremot tyckte det var sjukt roligt ;) men nu ligger dem till sängs igen så att jag kan nog lyckas med att sova en liten liten stund till :)

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards