Alla inlägg under april 2013

Av Cecilia - 4 april 2013 08:51

Igår kväll satt jag och gjorde massa CAD :) snart klar med min handledning resten fixar jag i helgen :) ibland blir jag så jvl nöjd över mig själv :)

Idag är det alltså dag 15 av 21 som har blivit 23 dagar så har alltså med idag 8 dagar kvar :) fy fan äntligen så kan man börja nedräkningen :)

Förlylningen gör att shakerna smakar ja mer eller mindre piss äckligt :/ men det går tack vare att jag balandar upp med mina nya idéer om soppor från modifast om man bara fått i sig 3 mål och soppan från allevo om man fått i sig 4 mål :) det är fan inte lätt alltså och när man gått 15 dagar utan mat och ska fokusera på läxor det är inte heller en hitt men det funkar :)

Ja nu har jag en hund här som kollar ledsamt på mig för att jag ligger kvar i sängen ;) haha så det är väl dags att springa ut med henne :) i guess ;)

Hoppas ni får en fin morgon ;)

Av Cecilia - 3 april 2013 12:11

Då har man avklarat besöket hos kuratorn :) Skönt ;) och det gick bra hon sa att det syns att jag gjort framsteg ;) och att hon ser en helt ny person :) så jätte kul ;)

Skönt att få lite energi ;)

Nu strax hemma hos pyret ska in och handla lite grönsaker och ett hunden bara :)

Av Cecilia - 3 april 2013 09:44

Ja 2 veckor nutrilett avklarade :) äntligen så finns det ett ljus i tunneln ;) 9 dagar kvar :) och i nästa vecka så ska jag planera måltider för min nästa etapp ;) nu äter jag 550 kcal om dagen detta ska fördubblas i 7 veckor då jag ska äta mellan 800-1200 kcal :) jag går då från vlcd very low calorie diet till en lcd en low calorie diet ;) längtar som fan :) men är oerhört nöjd att jag klarat detta ;) i helgen kommer väl det försvåras när jag ska vara hos mamma men annars så kommer det vara lugnt ;)

Vägde mig idag och ännu ett kilo är borta ;) så jvl glad är jag ;) kunde säkert gått ner mer om jag inte blivit sjuk :/ hoppas jag blir frisk snart så jag kan träna igen :)

Av Cecilia - 2 april 2013 23:23

Idag har jag kämpat mot ett stort sug på mat :/ men nu är det bara 9 dagar kvar äntligen för jag bestämde idag att jag kör nutrilett 3 gånger och soppa en gång fram till nästa fredag ;) och det känns faktiskt as bra ;)

Måste beställa mer soppa i morgon bara den var dyr på Apoteket här kan iof gå till life och kolla i morgon :)

Men nu sova ;)

Sov gott ;)

Av Cecilia - 2 april 2013 17:54

Dagens hiss läste en blogg av en annan viltkämpare :) denne mycket duktiga människa fick inte heller i sig 5 nutrilett och gav tipset att byta ut två nutrilett mot en modifast soppa :) jag hakade på direkt :) så nu sitter jag och avnjuter en potatis och purjolöks soppa så nu efter 13 dagar får jag äntligen i mig alla kalorier :)

Dagens diss är att vara sjuk sovit hela natten plus mellan mina mål :/ vill inte vara sjuk mer :/ soppan värmer dock :)

Food junkie är jag xD haha ha en trevlig dag ;)

Av Cecilia - 2 april 2013 12:28

Vaknade nyss igen sovit i ytterligare 2 timmar :) händer typ aldrig men skönt missar ju inget får bara jobba lite hårdare sedan i em :) men nu ska jag äta lite nutrilett antagligen Forrest fruit sedan ut med hunden igen och egentligen gå över till Willys och köpa mat till henne men det gör jag sedan :) hon har torrfoder men är en bortskämd flicka när hon bor i Partille här måste man också ha köttfärs på sin mat för att äta den xD haha min knäppa lilla bebis :)

Av Cecilia - 2 april 2013 09:24

Morgonen började med en skön promenad med yra :) nu sitter jag här hemma igen vid bordet ska äta vaniljshake till frukost :) smaken på nutriletten är sjukt inspirerande nu :/ men såg också att jag lyckats hoppa över en dag xD idag är det dag 13 inte igår xD haha fail :)

Men i morgon en vecka kvar även om jag antagligen kör på två dagar så jag slutar en fredag :) i morgon är det vägnings dags :)

Haha just nu känner jag mig som värsta piller knarkaren xD omega 3, sol tablett, pigg tablett, 2 Alvedon en Ipren och p-pillret xD dagens morgon dos av piller :)

Ne nu ska jag äta och plocka i ordning och bädda så att jag kan börja med läxor strax ;)

Av Cecilia - 1 april 2013 20:05

Hungrig inte så farligt mest sugen för att jag är sjuk :/ låg i sängen hela dagen igår har nog feber egentligen men va fan idag pallade jag inte sängen snart dags för mål fyra :) fuskade dock i mig en matsked potatisgratäng förut från mamma :) de svinen satt och åt potatisgratäng och grillad fläskfilé första måltiden någon äter framför mig som jag blev sjukligt sugen på :/ men nu bär det hemåt med yra :) så mysigt jag kommer ha det ett par dagar nu :)

Idag har jag även börjat med läxor för både CAD och c-uppsats :) känner mig sjukt igång på detta blir att göra klart en del när vi är hemma sedan :) och i morgon självklart :)

Kommer bli jätte mysigt med hund i veckan :) älskar min lilla pyret pirat :)

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards