Alla inlägg under april 2013

Av Cecilia - 25 april 2013 13:08

Ja i köket :) bestämde mig för mat blev cheeezheartz och muffins som en början på dagen och för att få motivation ;) men nu lite matlagning :)

Av Cecilia - 25 april 2013 12:41

Ja tack E L James för de här dagarna :) böckerna utlästa och ja jag älskar dem :) men uppsatsen har fått lida så kanske dags att ta tag i den nu :) och försöka få ner lite vettiga tankar :P så man kommer vidare ska ringa mamma med för att se vad hon menade med felen i inledningen ;)

Jaja nu läxtime och frukost invirad i en filt vid köksbordet :) för här i sängen lär jag inte få mycket gjort :P haha ;) så nu ger jag mig 3 minuter att rigga läxbordet :P haha :)

Av Cecilia - 25 april 2013 08:03

Ååå vilken dag igår flänga bort och fram och inte få en enda sak gjord :P haha bara massa fikande och så :P men men då har jag haft en syndardag med min diet och nu tar vi nya tag :) idag nutrilett 4 gånger :) inte mat förrän ikväll och det samma blir det i morgon :)

Idag så måste jag skriva på c-uppsatsen

Fixa lite stiftelse grejjer ;)

Fixa lite kompletteringar som kommit tillbaka:
Seminarium 4 och en slöjd uppgift det kommer ta typ 40 min så lika bra att få det gjort ;)

Städa lite: köket, sovrummet och badrummet

Fixa Jerrys byxor om jag får ngn ordning på det :)

Sedan ska jag ju självklart träna en sväng :)

Sedan så ja tänkte gå in till inga en snabbis och eventuellt ta tag i min kära uteplats men det kan bli till helgen ist då det regnat och skit :) behöver ha det tort om jag ska fixa och dona där ute :) ska klippa ner en buske rätt rejält :) hihi ;)

Men nu ska jag nog läsa lite :) sedan gå ut i köket och göra läxor :)

Ha en trevlig morgon :)

Av Cecilia - 24 april 2013 08:50

Hmm sitter på tåget var inte alls på hugget i morse och dessutom såg jag fel på klockan fast det var rätt gött när jag insåg att jag hade kollat åt rätt håll ;) trodde klockan var 07.20 men den var bara 06.20 lyckan att kunna sova en timme till ;)

Sitter nu och skrattar på tåget Haha smarta människor som åker tåg xD har beställt biljetter till fel dag så deras förstaklass biljett gällde inte xD haha sååå kul så nu får dem stå och trängas med alla andra människor i den obokade vagnen xD skadeglädje är den sanna glädjen xD

Idag är det Tidaholm som gäller ska hämta lite enkäter m.m ;) as nice sedan dra stan med Jonna och Jennina och Nelly ;) myyyys ;)

Av Cecilia - 23 april 2013 23:39

Nu tänker jag läsa ett kapitel i min älskade bok och sedan sova :)

Av Cecilia - 23 april 2013 20:30

Fan ibland får man inget gjort och tiden går så fort :) haha men disken gjord och arbets intervjun har jag varit på och det gick bra :) nu är det däremot dags att ta sig till gymmet ;) ska lägga upp lite filmer på min svarta lilla djävul sedan :) han dampar loss här idag :P

Nu träning
600 kalorier på trappmaskinen
Mage
Rygg
Triceps
Biceps
Innan lår
Och glute maskinen :)
Sedan får man inte glömma promenaden fram och tillbaka ;) men nu bråttom bråttom ;) hörs om en stund ;)

Av Cecilia - 23 april 2013 08:45

Den glädjen jag fick från träningen sitter i :) as skönt :) mår betydligt bättre idag :) men ska väl läsa ett kapitel i mim bok nu ;) sedan strukturera en lista på vad som ska läsas ;)

Äää vem lurar jag xD jag vill ju göra min lista nu ;)
Idag måste jag
Diska
Städa
Rätta uppsatts
Fixa Jerrys byxor
Städa hos djuren
Gå in till inga en stund vill inte att hon får min förkylning
Svara på brevet mitt fadderbarn har skickat
Träna kondition, mage och rygg samt de tre övningarna jag inte gjorde igår och dessutom lägga till triceps och biceps..... Hatar de övningarna :/
Och mycket riktigt så har jag även arbeta intervjun idag :) halv fyra ;) trodde det var i morgon men va fan ;)

Ne nu ska jag läsa tillsammans med min frukost bestående av nutrilett tror jag ;) eller knäckebröd kanske ;) jaja mat och läsning blir det iaf ;)

Av Cecilia - 23 april 2013 00:27

Tack mina vänner för ert tålamod med mig i dag :) idag har jag verkligen fått se vilka vänner som är mina riktiga vänner och vilka som inte är det... Denna dagen har varit grymt lärorik och mycket smärtsam fått gå igenom en hel del av allt jobbigt men vet ni jag står och lever fortfarande har tillock ned ätit 3 mål idag :) jag är jätte nöjd :)

Sov gott ;)

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards