Alla inlägg under april 2013

Av Cecilia - 13 april 2013 11:23

Jag tvingas nu avbryta min nutrilett kur! Jag vågar inte fortsätta när jag nu under två dagar fått i mig 1-2 om dagen :/ men min tanke är nu att börja räkna kalorier och nutriletten ska ju vara kvar som mellanmål iaf så den blir inte borttaget helt ;)

Planen är nu en mättande frukost på gröt eller liknande nutrilett hade bra frukost ideer med kalpriberäkning redan,sedan mellanmål nutrilett, därefter en lagad lunch sedan en nutrilett till och dagen avslutas med allevo soppa och en kalorisnål smörgås :) eller en annan soppa självklart :)

Upplägget är nu sådant att jag äter nu dagligen och försöker se vad jag stoppar i mig och lär mig allt efter som hur jag måste äta för att fortsätta tappa vikt :)

Mellan 7-9 frukost
Mellan 10-11 mellanmål
Lunch runt 12-13
Mellanmål ca 15-16
20.00 soppa

Övriga tider är det vatten som gäller :)

Av Cecilia - 13 april 2013 11:12

Var uppe och spelade minecraft till jaaa typ kl 06.00 I morses xD inte bra xD och igår tuggade Gösta sönder min data sladd inte så den gick sönder men hål på den jvl djur alltså :) men men ska ringa Inet och se om dem kan beställa en ny :) älskar designen på den så vill verkligen ha en original :)

Idag så är det stiftelse arbete och städa lite samt sammanställa hemkunskaps jobbet och skicka det till ordinarie lärare och förklara hur tanken är med min planering :) sedan är det styrketräning och så prata med Jerry och sedan ikväll när allt är klart så blir det minecraft måste iof städa hos djuren med ;)

Så listan är:
Stiftelse arbete
Hemkunskaps jobbet
Städa i lägenhet och hos djuren
Träna
Prata med Jerry
Minecraft (måste hitta kol idag ;) )

Av Cecilia - 12 april 2013 19:51

Ja har fått en del gjort nu idag nu så blir det lite träning och sedan så blir det hem äta duscha och sedan skriva lite och planen är att jag vid 22 ska sätta mig vid minecraft :) idag blir det 40 minuter kondition typ målet är 600 kalorier :) så det kommer bli grymt tufft ;)

Men jag kan göra det :)

Av Cecilia - 12 april 2013 15:06

så här har dagen gått:

Djuren ska stödas i ordning, 
Måste få ihop teoretisk anknytning samt metod till uppsatsen   (tog iof bort metod gör det nästa veckan)
Skicka uppsatsen till språkhandledningen.
Damma + damsuga
Gå ut med sopor  (ska göras nu)
Fixa tvättid (fanns en nu så måste gå och köpa tvätmedel och sköljmedel
Göra stiftelse arbete
Hålla mina mattider. (har gått åt helvete åt frukost 14.30 :/ men har inte fuskat)
Sy lite saker
Och träna

 

Men känner mig full av energi och snart är resten gjort med. Men lyckan när man kommer ner till tvättsuan och inser att det finns en tid om en timme :) man säger bara woopwoop :) haha underbart :) i love it :) 

 

så nu ut med sopor och gå och handla lite stuffs som behövs här hemma sedan ner och tvätta, upp skriva klart stiftelse arbetet och lägga ut protkollet för nästa veckas möte :)

 

wooopwoop ikväll ska jag spela minecreft med :) jag måste spela nu :) pinsamt för helvete att inte vart inne på så länge :)

 

men c-uppsats klar för i helgen, nu ska jag vänta på språkhandledning och respons från mamma och robin om stavning m.m. 

 

men nu handla och ut med skräääp :) haha wonderful :)

Av Cecilia - 12 april 2013 08:51

Men denna vecka har jag fuskat något fruktansvärt så 5 dagar med idag läggs till, stenhård diet annars extra dagar :/ men det blir jätte bra :) min kropp är helt mör och as hungrig :)

Min planering idag är ganska hård :)
Djuren ska stödas i ordning,
Måste få ihop teoretisk anknytning samt metod till uppsatsen
Skicka uppsatsen till språkhandledningen.
Damma + damsuga
Gå ut med sopor
Fixa tvättid
Göra stiftelse arbete
Hålla mina mattider.
Sy lite saker
Och träna

Jag tror att det var allt faktiskt :) men måste typ börja nu så jag har något att skicka in till språkhandledningen ;) då den ska vara inne runt lunchtid idag :) så det blir att sätta sig och göra en hel del läxor nu :) och detta tror jag ska göras i köket och inte framför Tvn som jag gjorde igår xD haha

Hoppas ni får en produktiv dag :)

Av Cecilia - 11 april 2013 23:03

Rapport!
Mmm as gött med träning :) nice gjorde precis ? 1000 kalorier på 53+11+15 = 79 minuter så ca 12,6 kalorier per minut ? nice ?Så nu ligger jag plus 700 kalorier i dag i bara träning ? bara ätit 3 mål ?

Ska äta min 4de men däckade på köksgolvet xD haha ligger här kollar på mitt deprimerande tak och tar kort och freestylar till min musik så jvl fett !!! Im awsome ;)

Mat!
Dusch!
Läxor!
Mat!
Sova!

Soo long bitches! Ngn som såg hosewifes of Atlanta förut? xD Nene is sooo cool ;)

Pling i telefonen... Talking ginger want to remind you to brusch you teeth xD älskar den appen xD haha

Ne ta sig upp från golvet typ ;)

Av Cecilia - 11 april 2013 21:02

Sov för länge! Fick på mig kläder för ca 15 minuter sedan för att gå och träna ;) har knappt gjort något idag men va fan vi alla har sådana dagar :/ men fick besked om sommarjobb iaf äntligen äntligen :) woopwoop ;) fan måste ta en woopwoop bild ;) dessutom fick jag klart min CAD handledning Robin ska bara läsa igenom den innan jag skickar in den och muggen :) är as nöjd över min mugg ;) och jag är as nöjd när jag står på crosstrainern och kan blogga från mobilen ;)

Men får berätta mer om min dag påvägen hem för nu måste jag träna lite :) woop woop för träning ;)

Av Cecilia - 10 april 2013 22:53

Fatta vad nöjd jag är världens bortskämda 3 åring ligger nu och sover i sin säng efter 2 godnatt sagor och utan napp ? dessutom utan ett enda gnäll ? im awsome xD

Jag är klar med muggen ska maila den i morgon när jag fått svar på hur den ska sparas :) jag ska även fixa ett sätt att lösa min sista komplettering :) får se om jag ska jobba i morgon :) men det vet jag i morgon :)

Jag är typ även klar med min CAD-planering ska bara trixa ut hur man gör olika material på olika delar förr var det så enkelt men inte längre :/ får undersöka detta mer hemma sedan :) men dusch sedan sängen och trixa med datorn sedan blir det sova för i morgon har jag mycket för mig som vanligt :) alltid mycket :/ men efter helgen så borde jag vara ikapp ;) äntligen :)

Det börjar ta på det finaly :) finaly ;) finaly ;)!! Im awsome :)

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards