Alla inlägg under april 2013

Av Cecilia - 16 april 2013 11:01

Sjukt trött efter träningen igår :) och nu sitter jag i soffan under filten och mumsar på risifrutti (ca 200 kcal) och en knäckebröds smörgås (ca 50 kcal) så frukost och piller intaget och nersköljt med tranbärsjouce ;) men ska snart börja med jobbgrejjer och sedan vänta på kommentarer från både mamma och min handledare om min uppsats :) för att sedan börja ändra i den i kväll och i morgon :) för på torsdag så hämtar jag enkäter från elever och lite svar från lärare :)

Men ska äta och dricka klart och sedan ta tag i mitt liv :) jag har varit slapp och nu får jag sota för det xD haha måste fixa dels saker som ska skrivas ut till styrelse mötet på torsdag men också så ska det fixas en massa till jobbet :)

Bilden är en jag tog på väg hem från gymmet igår :) men nu kläder, stänga av Tvn och börja skriva allt som ska skrivas :)

Av Cecilia - 16 april 2013 00:38

Jag gick en runda efter träningen hade mycket tankar om allt så kom inte riktigt till ro :/ men nu har jag ätit 3 knäckebröd (120 kcal) med kalkon (ca 20 kcal ihop) med gurka till dracks det tranbärsdryck ;)

Nyttig kvällsmat ;) släppte ut Gösta medans jag gav alla djuren mat och nytt vatten och bell den lilla mysisen ja hon sprangfram och ville upp i handen :) vet inte riktigt vad som hänt men det känns ok iaf :) jätte mysigt :)

Men nu ska jag sova ;) sov gott ;)

Av Cecilia - 15 april 2013 22:21

Sitter och samlar kraft att ta mig skorna ;) jag körde järnet idag och sket i att jag är lite sjuk m.m för nu jävlar haha ;) struntade också i att jag är mitt i en diet jag maxade mina vikter igen ;) måste fan träna gärnet nu eftersom jag på skojj skickade till john och frågade när vi skulle träna xD var på jag fick svaret i helgen? Jag tänkte fuck! Haha men ska nog klara det ;) han skulle ju träna ben ;) och mina ben är det inget fel på ;) Haha hade han sagt armar så hade jag bangat direkt xD haha ;)

Jaja så nu sitter man här samlar ork för att ta av sig skorna ;) as gött ;)

Nu blir det hem och duscha ;) typ sedan däcka ;) sedan ta nya tag i morgon ;)

Av Cecilia - 15 april 2013 13:48

Ringde veterinären och Bell har antagligen gråstarr min lilla gumma :) men så länge hon inte lider och lever som normalt så finns det ingen anledning att ta bort henne ;) jag var as nöjd :) hon får hållas över uppsikt nu bara ;)

Mitt samtal till vårdcentralen gav däremot inget resultat alla tider var slut så får försöka i morgon igen ;) så det blir super hoppas jag annars får jag ringa till Tidaholm på onsdag när jag är där ;) och be dem hjälpa mig men idag är det ingen fara då jag inte har så ont ;) alltid typiskt att man haft smärtor större delen av helgen och sedan på måndag när man ringer så är det inget fel på en :/ ödets ironi typ :) vårdcentraler borde iof vara öppna varje dag ;)

Jobbet gick bra jag ska skriva klart allt i morgon så jag kan lämna över det till ordinarie lärare :) känns både tråkigt och befriande ;)

Nu däremot sitter jag på bussen på g in till pedagogen för språkhandledning av min c-uppsats känns väldigt pirrigt men även kul så jag får lite handledning om hur jag ska göra :) men kommer bli as roligt ;)

Ne ska diktera ihop lite frågor till handledningen :) så jag skriver mer sedan ;)

Av Cecilia - 15 april 2013 09:16

Skulle gått upp i tid men sängen för skön och det som skulle göras för oinspirerande xD

Igår hade jag stora besvär med ngn infektion men idag när man ringde vårdcentralen var det borta... Ovanligt... Men tänker gnälla mig till en tid idag iaf haha :)

Och måste ringa en veterinär också för bell min lilla bebis hon har fått en jättestor vit prick i ögat :/ så rådgivning måste jag få :/

Dessutom läste jag ut femti nyanser av honom och blev sjukt irriterad på slutet så måste lugna mig till nästa bok ska läsas :)

Men nu ska jag till jobbet ;).

Juste Igår alltså xD mitt monster som nu druckit min tranbärs jouce ätit min risifrutti och kuddar och nu har börjat äta på min strumpa xD

Av Cecilia - 14 april 2013 12:57

Jag är personen med sämst självdisciplin xD istället för att gå upp äta och göra andra grundläggande behov och saker som är viktiga i livet har jag nu läst 100 sidor i boken ca lite mer xD asså jag suger på det här med att göra som jag lär xD dessutom ställde jag mig på vågen nästan 2 kg borta :) woop woop men nu dör min mage dags för frukost :)

Av Cecilia - 14 april 2013 11:21

Igår var en tuff dag :/ eller tuff och tuff satt mest och läste men hade en otrolig break down fick inte stopp på gråten eller ngt :/ det var inte kul men kanske behövligt :/ läste ca 350 sidor i femti nyanser av honom ;) och jvl bok kunde inte lägga ner den :/ haha jag skulle minecraftat (haha minecraftat det låter inte rätt xD) men fastnade i breakdown och boken xD jaja ska väl spela ikväll ;)
Idag är planeringen gör saker som du måste innan du sätter dig vid boken xD

Så först göra klart stiftelse grejer och äta frukost
Städa iordning lite och gör i ordning hos djuren
Träna styrketräning
Börja göra jobbsakerna sedan skicka det till min kollega
Sedan minecraft
Och där efter femti nyanser av honom ;) kommer nog läsa ut den idag :) det är lite drygt 200 sidor kvar :) så sen är det bara femti nyanser av mörker som ska slukas och där efter femti nyanser av frihet som ska läsas ;) där efter har jag nog ingen bok att läsa ;) joo mina Jane Austen böcker som jag fortfarande kämpar med :)

Men nu ska jag väl gå och fixa brunch tror jag xD haha ;)

Av Cecilia - 13 april 2013 12:04

Hoppade över frukost och mellis gick direkt på lunchen :)

Jordgubbskräm som jag gjort ca 120 kcal detta serveras med knäckebröd som är 44 kcal per bröd med pålägg :) så allt som allt 208 kcal :)

Love My healthy food :)

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards