Alla inlägg den 1 maj 2016

Av Cecilia - 1 maj 2016 22:23

Min dator orkade inte mer :) alla bilder är nu uppladdade och väntar på att komma till sin rätt i olika inlägg men jag pallar inte att skriva dem nu :) så får göra det i morgon :) men men nu blir det att sova :)

Av Cecilia - 1 maj 2016 22:01

Jag och Erik åt hamburgare och pizza till kvällsmat och där efter somnade han i soffan :) men han gick upp för att grejja med mercan :) men nu ligger hundar och Erik i sängen och sover :) jag sitter uppe och grejjar lite med bloggen och zelected by houze inlägget :) kommer antagligen göra så att dem läggs upp under morgondagen :) med start från morgon till kväll med lite olika infallsvinklar :) för det blir så långt annars ;)

Men tog lite mer sockervadd innan och tog mig en prommenad med hundarna :)

Av Cecilia - 1 maj 2016 18:00



Här är klänningen som jag inhandlade igår i miniatyr bilder :) hihi 

   


Jag ångrar dock att jag inte köpte den med blomorna men men det får bli en annan gång :) Älskar min fjärilsklänning :)



dessutom så blev det en ny Cardigan eftersom jag behövde något som kunde hålla mig varm igår kväll :)


Har även kollat på lite fler sommar klänningar och hittade denna


dessutom har jag hittat denna :)


och denna <3


 



Av Cecilia - 1 maj 2016 17:30

Jag och mina grannar har varit ute idag :) först var vi över hos dem och erik hjälpte till där :) sedan lite fika :) sedan fick jag köra över tonåringarna till bussen så dem kan komma hem :) där efter tog jag och barnen och startade sockervaddsmaskinen och åt lite sockervadd :) sjuktgott :) därefter drog vi ut och rensade hela häcken :) så skönt :) och så fick jag fixa lite annat på gården med :) hundarna har ju bajsat mm :) men skönt väder mm så det kändes bra :) men är sjukt stel i nacken nu :/ men har fått lite städad iaf :) och en tvättmaskin är igång i tvättstugan :) så snart är huset återställt i sitt forna skick som var i fredags innan Erik drog iväg och tonåringarna komm;) hahahaha ;)

Men nu är dem helt slut ;) hahaha ;) skönt att bara sitta här en sväng :) ska ta och visa klänningen jag köpte igår med :) så sjukt nöjd är jag :)

Asså jag älskar våren och sommaren när alla börjat att klippa gräsmattorna och vara ute :)

Av Cecilia - 1 maj 2016 11:18

Hahaha syskonkärlek här man måste alltid ha leksaken som den andra har! Vilket resulterar i full koll på varandra och mycket fasoner med att sno saker från varandra :)

Och när sedan Yra vinner och blir arg på lillasyster så gömmer sig lilla syster Alva hos mamma :)

Knasiga, älskade och fina hundar <3

Av Cecilia - 1 maj 2016 11:01

Vi har ätit frukost hundarna har varit ute och ska strax ut igen :) tänkte att jag kunde rensa lite häck nu när jag ändå inte har något vettigt för mig och händerna gör ont så jag kan inte virka ännu :)

Tonåringarna slappar och hundarna leker med dem ;) alla fyra barna sysselsatta ;) dags för mig att göra något vettigt :) hahaha

Har min USA onepice ;) hahaha ;) men ska väl dra på mig något annat här snart :) så man kan gå ut :)

Av Cecilia - 1 maj 2016 05:49

Klockan är tidigt men hundarna har varit ute och kissat och fått springa av sig lite :) där efter kom vi in och dem fick lite frukost medans jag städande av köket och drog igång en diskmaskin :) woop wopp :) såå kul :) men nu är det gjort och resten gör jag om en stund då jag fått sova lite till för magen ballar ur direkt om man inte sover ordentligt! Det känns som om den blir stressad typ :/ as obehagligt men det är ju bara att inse att magsåret är ännu inte bra!

Men men det är inte så mycket man kan påverka utan mer fundera kring hur vi ska göra :) hur det ska bli! Det är bara att bli ännu mer planerad så man inte stressar upp sig för det man inte hinner mm :) mer strukturerad för att prioritera det som ska göras :)

Av Cecilia - 1 maj 2016 00:35

Borta bra men hemma bäst <3 det är så skönt att komma hem och slänga sig i sängen med man och hundar <3

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards