Alla inlägg den 24 maj 2016

Av Cecilia - 24 maj 2016 22:13

Jag har haft fullt upp idag med lektioner och hembesök hos elev och bråk mellan elever men det avslutades bra med en super mysig måltid med Erik och lite crémebullar mm :) Love that :) fast för mig heter det parisebulle men det kan man ju inte erkänna här :p hahaha ;) efter allt detta så följde Erik med mig på prommenad :)

Har också hunnit med att leka på snap ;)

Av Cecilia - 24 maj 2016 06:24

Disken är fixad och jag äter frukost ;) försökte ta kort men att ta kort på gröt är Inte så lätt :p det såg mest osmakligt ut ;) men det var det inte ;) ska äta upp och sedan blir det lite tvätt och fixa alla sopor innan det är dags för jobb ;)

Av Cecilia - 24 maj 2016 05:42

Det äckliga vädret fortsätter i 2 dagar har det varit kall/varmt. Det är inte varmt men när man är ute så blir man helt klibbig mm :/ as konstigt och jag har ont i huvudet det känns typ tryckande! Jag vet inte vad det är men en sak är säker det är dags att sätta på sig klänning iaf :)

Jag och hundarna har varit ute på prommenad :)

Jag och Alva tränar på att gå fot utan koppel :) men än så länge gör vi det bara när vi går mot vårdag hus för om hon smiter så springer hon bara hem :) men det går jätte bra :) yras fot går väl sådär men :p det får lösas snart det med :)

Hemma så blev det frukost till hundarna som kanske äntligen kan lugna ner sig :) Alva har dampat loss här hela morgonen sedan min klocka ringde men då var jag sådär sugen på att gå upp! Eftersom att jag somnade i soffan igår på dagen så sov jag på något konstigt sätt så har super ont i ryggen och kände mig inte utvilad behövde snoza två gånger egentligen mer men det löser sig :)

Nu ska jag dra igång att fixa lite tvätt, städ och disk :) det är sophämtning här idag så måste verkligen få ut allt skräp innan jag åker till jobbet och ska försöka fixa ordning sopsorteringen och tömma den på
Vägen hem sedan :) så tänkte jag ska lasta in den i bilen :) men först så är det disken :)

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards