Alla inlägg den 8 maj 2016

Av Cecilia - 8 maj 2016 23:11

Hundarna har varit ute och jag har duschat :) känner mig nöjd över dagen och sjukt glad är jag att jag vilat i helgen :) och inte jobbat en massa :)

10.000 steg blev det iaf :)

Av Cecilia - 8 maj 2016 22:23

Efter lite filmmys i soffan fick jag ta ut hundarna :) och min granne följde med och skulle slänga skräp så slängde med vårt också så nu är mina återvinnings burkar tomma igen :) vilket känns underbart :) borde kanske tvätta ur dem :) och vi fick en prommenad gjord :)

Där efter kom jag hem :) jag och älsklingen åt lite kvällsmat och jag fixade fram en matlåda som han ska ha med sig till jobbet i morgon :) jag har också hängt tvätt, och satt igång både torktumlare, diskmaskin och tvättmaskin :) så nu är det så att hundarna ska ut och sedan kan jag få sova :) ev duschar jag med eftersom jag under gårdagen och dagen fått en del soleksem :/

Ser värre ut i spegeln än på bilden men men :) man kan inte få allt :) hahaha :) men nu ska hundarna ut så jag kommer i säng :)

Av Cecilia - 8 maj 2016 18:30

Igår så hade jag och kusinen Natalie kusinmys med drinkar och roliga upptåg :) så det blev inget bloggat igår på kvällen :) och i morse så var vi lite hängiga som en liten biverkning av gårdagen ;) hahaha ;) men vi var ute med hundarna

Och låg sedan och solade en stund innan vi tog tag i våra bilar och såg till att dem blev tvättade :)

Där efter så åkte älsklingen och hämtade mat till oss på mr Johansson :) sushi till flickorna och wookat ris till pojken :) sjukt gott sedan var det dags för nattis att åka hem för denna gång :/ men det blir nog snart igen :) så nu ligger jag och älskade pojken med vovvar i soffan och chillar framför benknäckargänget :)

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards