Alla inlägg den 21 maj 2016

Av Cecilia - 21 maj 2016 20:57

Försäljningen gick superbra :) älskar det :) känns så himla skönt och kul att träffa en gammal vän :) blev att jag stannade på mat :) persisk grillning <3 nice <3

Väl hemma så ekade huset tomt :/ ingen inredning, inga hundar ingen man :/ då känner man sig bra liten :/

Hallen var dock propp full med saker ;)

Men nu är allt på plats igen :) har dock bytt plats på en hel del :) eller iaf några saker :)

Och nu ligger jag och hundar inne och myser <3 soffhäng :)

Dem har idag varit i älvängen med farbror Emil :) och farmor Maria skjutsade hem dem då min bil var helt knökad ;) hahaha ;) vad skulle man göra utan familjen <3

Av Cecilia - 21 maj 2016 08:40


Nyheter på GInatricot somman bara måste ha nu i sommartider och farför allt till avslutnings veckan :)




Så snygg <3 vill ha <3 börjar gilla mer och mer mönster på mina klänningar :)

till dena skulle man kunn ha:

735789000


och på kvällen har man en färgglad topp, med kimmonon ovan och dessa byxor <3 har skrivit det förr men älskar Molly byxorna på Gina <3

697659250


Det var lite från gina kanske kollar runt mer sen <3 har fått lite annan inspiration med <3 NA-KD älskar dessa kläder <3

Bodycon Dress


lite udda klänning men cool den ser nästan arkitetskuren ut :) har kanske för korta ben men hade varit kul att ha hemma :)

Ege Tunic


Enkel söt klänning som passa lika bra till vardag som till fest :)

Price Nella coat


jag skulle verkligen behöva en ny jacka <3


Jag måste verkligen handla härifrån <3 


Även nelly har jag kikat runt på denna morgonen :)

VICALAS MAXI DRESS


midsommarklänning <3

Laced Up Block Heel Boot


ett par skor att ha på dagen på stan som på strandprommenaden i sommar <3 sjuktfina<3

Cut Out Bootie

även dessa hade man velat ha hemma <3 sjukt snygga till fest <3


ne nu får jag ta och packa bilen tror jag <3 har en del saker som ska med sen :P ha det bra allesammans <3

Av Cecilia - 21 maj 2016 06:13

Fick ju som sagt inte så mycket tid igår att blogga men det löste sig ju nu på morgonen då jag fick bloggat igen för igår :) hahaha :) men nu till dagen :) hundarna har precis blivit utsläppta på baksidan :) ska alldeles strax gå med dem en sväng och ge dem frukost men tror jag behöver en powernap på några minuter till ska ställa klockan på 7 :)
där efter blir det promenad,
ge hundarna och mig frukost
Packa ner Zelected by House till mitt party idag i Frölunda :)
Där efter ut med allt i bilen
Antagligen tömma soffan på kuddar vet lnte om Erik inser allvaret i att ta bort dessa för han ska tydligen iväg :)
Ut med hundarna igen
Där efter bör klockan typ vara 10 så jag ska börja dra mig mot partyt :)

Men nu ska jag och vovs sova en liten sväng till :)

Av Cecilia - 21 maj 2016 06:06

Jag hade fullt upp igår efter jobbet med städning mm :) Erik hade bjudit hem sina kompisar från stenugsund :) vilket var hur kul som helst :) men när jag kom hem igår hade Alva smulat sönder 2 stycken gumminleksaker bl.a Ett helgjutet sådant valpben som man ska tugga på för tristess typ :p men det låg i små små konfetti i soffan :p duktig hund ;) så ut med alla kuddar och dammsuga Gärnet :) så drog alla golven med dammsugaren och där efter fick jag energi till att moppa :) där efter tig jag och hundarna en paus i soffan :) och självklart så däckade jag...

Sedan på med alla kuddar och börja grejja med kuddar och annat till soffan :) sedan kom Erik och alla gäster och undertiden dem drog och handlade tog jag och hundarna en långis promenad :)

Super bra prommenad :) efter detta så fick jag lotten att tillverka maten :) hamburgare och grejer skulle det bli :) här dock dog min telefon så inga bilder mm :/ men allt var så fruktansvärt trevligt alltså :) super bra kväll som avslutades med lite tv :) book of Eli :)

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards