Alla inlägg den 29 maj 2016

Av Cecilia - 29 maj 2016 23:13

Kvällen har gått åt till att städa och att ta en promenad men grannen :) och mysa med Erik och hundarna :)<3 morgondagens uppgift är att försöka få Alva trygg i sängen igen hon är super rädd :/

Av Cecilia - 29 maj 2016 18:10

Grattis alla underbara mammor :) idag så har jag ringt min mamma för att gratulera henne :) vi är inte alltid sams och jag tycker kanske inte att alla hennes val är super bra men jag älskar henne ändå! Oavsett så är hon min mamma!

Det blev morsdagsmiddag i älvängen idag :)

Hemma hos mamma och pappa Erik så fixade jag köttet till grillningen
Och det räckte även till hundarna som också fick mat på altanen :) underbart :) just nu så letar hundarna efter nallar och mjukleksaker att leka med :)

Av Cecilia - 29 maj 2016 14:23

Jag har varit ute och schamponerat bilen och spolat av den så den är
Glad nu :) men jag är super trött! Så slappar i soffan med dogsen!

Av Cecilia - 29 maj 2016 13:44

Igår gick det i ett :) packa bil åka till Tidaholm! Handla lunch, lämna saker hos mamma, lämna skärmar hos pappa! Hem till Linus laga mat :) och umgås :) sedan hem till mamma och packa upp ally zbh saker! Få panik över pappas hus och hem! Men fick möta många släktingar och lite får som pappa har hos sig :) här är lite blandade bilder från igår :)

Sixten ;) haha lugn för en gång skull men ;) haha och han har också börjat bli grå :)

Super lyckad försäljning :) men kom hem sent och fick hämta ungarna efter att jag kom hem då dem varit på Liseberg :)

Idag har vi varit på torp och fixat lite :) Erik håller nu på att tvätta min bil så får väl gå ut och hjälpa till :)

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards