Alla inlägg den 4 maj 2016

Av Cecilia - 4 maj 2016 22:58

Vi började kolla på en film men det kändes ganska ovärt ;) höll på att somna så nu blir det sängen för mig :) godnatt alla :)

Av Cecilia - 4 maj 2016 22:22

Har nu bäddat sängen :) men nu börjar dock min energi ta slut :) så får ta det chill i soffan med Erik :) tvättmaskin 1 är snart klar hör att centrifugen är igång :)

Av Cecilia - 4 maj 2016 22:02

Jag måste fixa nya sängkläder :)
Fixa bloggen om zbh :) eller inlägget heter det ju egentligen :)

Och sitta och skriva rent en sjukt massa papper från jobbet :)

Så måste nog hundarna ut igen :) och få lite fräscht vatten :)

Av Cecilia - 4 maj 2016 21:59

Jag började med att plocka upp kuddarna i soffan och att plocka ihop alla de kläder som ligger slängda över hela huset!!!

Fick även lite plats över i maskinen med vit tvätt så tänkte det är lika bra att byta sängkläder med ;) hahaha Goa projekt när klockan närmar sig 22 ;)

Där efter så tog jag och vek tvätten för att sedan plocka undan all disk och fylla diskmaskinen igen :)

Av Cecilia - 4 maj 2016 21:01

Hundarna har nu varit ute och gått och fått springa av sig på gräsmattan :)

Detta resulterade i ännu mer steg :) och jag ska nu föröka formulera någon slags kvälls to-do-list :)
Zelected by Houze bloggen måste upp :) får börja om :)
Måste skriva rent massa papper till jobbet
Ska slänga ut kuddarna i soffan :)
Ska tvätta 1, 2 ev 3 maskiner
Vila tvätt (från ställningen och från torktumlaren)
Ta ur diskmaskinen
Plocka i diskmaskinen :)

Tänker att jag städar i morgon :)

Av Cecilia - 4 maj 2016 20:22

Jag och hundarna ligger och myser i soffan :) eller jag vilar och De små svartvita slåss om en knut... ;) att dem Orkar :)

Min dag har varit fantastiskt :) lite sur kanske men men :) sånt blir det på friluftsdagar när man både ska vara positiv och glad men inte kan ladda om :) och man hör de små tonåringarnas tjiv hela tiden :) hahaha men det gick fruktansvärt bra ändå :) lite respektlösa men det får man änna räkna med i högstadiet :) men alla kom runt alla kom hem och alla var glada över mina muffins :)

Hemma så fick jag åka och hämta hundarna i älvängen :) och fixa det :) sedan var det dags att åka hem och börja med maten som blev kanon god :)

Även hundarna har fått mat så det är dags att ta med dem ut på en promenad nu tror jag :) och sedan börja greja med lite jobb och företags arbete :) juste har idag lärt mig appen Hälsa :) hahaha aldrig ens tänkt på denna :) idag har jag då gjort allt detta :)

De trappor jag besteg idag var berget som vi gick upp för :p 34 våningar måste indikera att vi gick ganska brant :) är iaf sjukt nöjd :)

Av Cecilia - 4 maj 2016 06:23

Alva vaknade 04.20 men lyckades få henne så jag kunde ligga i sängen till 04.50 ca sen gick det inte mer
Så var bara att gå upp och fixa sig iordning för att gå ut och gå :)

Det var så himla fint ute imorse när det var dimma <3

Gick ganska bra :) i tid alltså :) på morgonen är den katastrof dem ska ju lukta på allt!!!

Idag är det friluftsdag och jag har lovat fika dock är mitt paket kakao puts veck! Fattar inte vart det är men gjorde jordgubbsmuffins :) den sista plåten är i ugnen :) och jag har fixat all disk :)

Nu är dem klara och jag ska provsmaka mitt nya recept ;) tar en som ser ut som katastrof :)

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards