Alla inlägg den 23 maj 2016

Av Cecilia - 23 maj 2016 17:59

Gjorde super god mat idag :) från saker som jag hade från matkassen :)

Hundarna tyckte också att det var gott :) hihi :) detta räckte till både matlåda till mig och till Erik som ska jobba hela natten och kommer hem i morgon vid lunchtid :/ stackarn så får han super god mat när han kommer hem <3 nu blir det lite slapp i soffan kollar på avsnittet med doktor Phil som jag missade förra veckan :) hihi :)

Av Cecilia - 23 maj 2016 17:10

Just nu är jag lite out of My Box ;) hahaha jag belönade min långa dag med ett glas med cider ;) som verkar slå rätt i huvudet ;) hahahaha ;) jag vet inte vad jag fick det ifrån men det kändes så jvl gött :) men dagen har gått bra väldigt mycket lektioner och mycket att göra men det är dagar som dessa som jag älskar :)

Av Cecilia - 23 maj 2016 05:51

Då jag känner mig trött och slö så gör jag så nu att jag ska sova en sväng till ca 40 min :) hundarna har ätit och varit ute och Erik har åkt till jobbet :) visst skulle behöva ta disken men det är ingen brådska den går ingen stans ;) så nu blir det chill i 40 min :)

Av Cecilia - 23 maj 2016 05:33

Prommenad nummer 1 är avklarad med hundarna :) men det var så varmt ute att jag blev helt svettig så kläderna ska nu i tvätten och jag ska in i duschen :)

Soluppgången idag var fantastisk :) <3

Hundarna var inte så still idag :) hahaha galenpannorna :) yra fick gå lös hela vägen för Alva var så stirrig :)

Jag passade på att ta lite kort på soluppgången :) med lite olika filter :) så snyggt <3

Hemma så blev det hundfrukost :) Alva började äta sin mat på golvet :) men blev rädd då jag bar förbi handdukarna! Hon är sjukt reserverad mot textiler! Konstigt! Men det slutade med att jag fick sitta på golvet med maten i knät :)

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards