Alla inlägg den 3 maj 2016

Av Cecilia - 3 maj 2016 21:16

När jag kom från jobbet idag så hade jag sån huvudvärk mm men hade lovat Julia att dra till Överby så tänkte jag tar lite mat och värmde den matlådan jag hade över sedan kvällsmaten igår och tog ett glad vatten och ett glas saft :) och det var nog precis det jah behövde 3 minuter efter att jag ätit mådde jag som människa igen :) underbart :) då bar det av till Överby ocj vi kollade in inslla butiker sommvi ansåg var något för oss ;) plus några till provade en sjukt massa kläder och grejjade :) har några saker jag vill ha men ska kolla ikväll så lägger jag det som en wishlist i morgon ;) men hittade två par bh-ar :) äntligen :) måste säga att jag är sjukt nöjd :) länkar dem i morgon med :) sedan hem och göra pulled pork :)

Detta var väldigt gott :) och nu mår jag super :) har ätit tre mål sedan jag kom hem från jobbet ;) ett innan jag drog :) fikade på Överby och mat när jag kom hem ;) hahahah :) känns som om maten var näringsfattig idag i skolmatsalen :/ men nu ska hundarna få gå ut en promenad :) sedan blir det lite muffins bakande för mig :) sedan om jag hinner så blir det ett bad :) ev att jag gör muffinsen i morgon :)

Av Cecilia - 3 maj 2016 11:19

Fick idag två tillfällen till min lilla trotsiga valp att diciplinera :) 1 hon smet från trädgården så fick säga ifrån så tillock med snickarna så bygger på grannhuset hajade till ;) hahaha men så mycket lättare att säga till när hon gör hyss där efter skulle jag kasta en pinne och hon kommer som en kanon från ingenstans och biter tag i armen :/ inte så att det blödde men det nöp till men även där fick jag tillfälle att diciplinera så jag är super nöjd :) måste visa gränserna och lättare att göra när hon går över dem

Men lite skamsen look och lite fjäsk så går detta över och vi är nu sams ;)

Av Cecilia - 3 maj 2016 11:04

På lektionerna idag har vi gått igenom symaskinen och virkning samt lite hur man var klädd för och nu med hjälp av filmen mr peabuddy och sherman :)

Men nu är jag hemma för att ta ut sötnosarna som haft tråkigt och bitit sönder täcket som var deras ;) men båda skämdes så lite progress ändå ;)

Av Cecilia - 3 maj 2016 07:55

Varför gick jag för att sova för ;) snozade till 07.30 ;) smidigt ;) bara att ta tag i dagen upp och slänga på sig kläder och dra ut med hundarna allt var ju förberett men men sånt händer ;) mina elever kommer ju tro jag är sjuk eller något då jag alltid öppnar min sal 07.30-07.40 ;) haha idag ska jag vara glad jag hinner till kl 08.00

Men nu bär det av mot skolan ;)

Av Cecilia - 3 maj 2016 06:44

Disken gjord :)
Köket städat :) måste dock fixa bordet men det är blött fortfarande så får ta det innan jag går :)
Kuddarna i soffan bortplockade :)
Tvätten vikt och inlagd och den blöta upphängd/ i torktumlaren :) så skilt nöjd ;)

Och nu ligger jag och slappar med hundarna :) ska ställa klockan på 07.05 så kan jag sova en sväng till ;)

Av Cecilia - 3 maj 2016 05:48

Jag var kanske lite lat igår så liksom förträngde det med disk och tvätt men då blir det idag :)

Diskmaskinen ska tömmas och plockas i :) tvätten ska hängas och lite ska vikas :) och jag ska starta ännu en tvättmaskin :)

Av Cecilia - 3 maj 2016 05:28

Jag glömde helt av att blogga igår efter prommenaden men det var dusch och sedan åt vi lite nudlar och där efter var det dags att sova :)

Nu har jag inte kommit längre denna morgonen än att gått ut med hundarna :) just nu leker dem på baksidan :)

Gårdagens promenad gjordes med vikter på fötterna :) underbart :)

Älskar mina prommenad vikter :) och Erik hängde med på prommenaden igår med :) sjukt imponerade :)

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards