Alla inlägg den 11 maj 2016

Av Cecilia - 11 maj 2016 22:43

Prommenaden gick bra vi gick lite längre än vanligt då det varit så varmt idag och yras tassar bränner sönder så lätt så man får gå när det är lite svalare :)

På promenaden så gick vi förbi ett hus som hade den typ av belysning som jag pratade om för några veckor sedan i mitt inlägg om just utebelysning :)

http://cissisliv.bloggplatsen.se/2016/04/29/11306269-tips-fran-personalrummet/

Blev kanske ingen länk men får fixa det sedan :) det är iallafall detta jag pratade om :)

[Bild]

[Bild]

Här ser man symmetriskt ljus :) ljus som har samma nivå för det som lyser nedåt men som lyser uppåt på gavlarna :) så snyggt :) i inlägget skrev jag om företaget nedan :)

http://www.asecpower.se

Så där vill jag ha det :) men jag hade nog tänkt att på gavlarna att man skulle haft en lampa i mitten men är inte längre så säker :) 2 stycken tror jag passar till oss dessutom är det då inte ivägen för vardagsrums fönstret ;)

[Bild]

Mer saker på vägen är det underbart snygga och välbevarade Ströms slott :) ett sånt hus hade man velat ha :)

[Bild]

Alva och yra tyckte jag var långsam ;) det var det som hände på vår promenad :) nu blir det dush och ev lite jobb efter innan sängen kallar :)

Av Cecilia - 11 maj 2016 22:04

Jag somnade förut runt 07.30 på morgonen ja... Vaknade upp vid 10.00 så var på skolan vid 10.30 ibland är det rätt skönt med nationella prov så man får ett litet break :) det behövdes verkligen! Jag var så trött så jag grät i morses för allt... Skön känsla att ha med sig till jobbet men med lite sömn så löste det sig och jag hade två underbara lektioner :) sär efter var det APT :) och jag fick stanna kvar en stund för att prata med rektor och special pedagog :) hemma så gick jag över till grannarna ;) och tjatade lite :) sedan blev det hem och laga mat :)

Efter det så drog jag ocj Erik till Trollhättan för att köpa lite mat till Eriks kalas i helgen och lite grejer till bilen :) och nu är klockan redan 22 /) dags att slänga ut hundarna på en promenad och där efter duscha och gå och sova :)

Av Cecilia - 11 maj 2016 06:28

Jag behöver nog kolla den där stora hälsokollen mer än vad jag fattat för bu har jag under 2 dagars tid knappt sovit och detta innebär att mina känslor ligger utanför min kropp... Vilket i sin tur betyder att jag gråter och är arg omvartannat.... Jag är på gränsen till utmattad och utbränd... Men vad ska man göra när livet behöver en, jobbet behöver en, man själv behöver en och ens man oc barn i mitt fall hundarna behöver en <3 jag har inget att dra ner på jag får bara speedad upp mig själv och hoppas att det lyckas ;) jag är inte sen men att försöka men just nu börjar min kraft ta slut! Det har varit intensivt ett tag nu :)

Men men sånt händer :) just nu ligger jag i sängen men jag har varit ute med hundarna gett dem mat och fixat disken och hängt tvätt :)

Tror faktiskt jag ska sova en 40 min så jag pallar skolan :) jag får äta något sedan på jobbet :) mat löser sig sömn är värre med ;)

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards