Alla inlägg den 7 maj 2016

Av Cecilia - 7 maj 2016 20:00





 Beroende av denna sida alltså :)Silk Strap Dress

Ida Is Dress

Bulma Twistcon


Av Cecilia - 7 maj 2016 12:43

Jag njuter i solen :)! Alva springer efter yra som kom släpandes ut med knuten i högsta hugg :) hahaha galna hundar :)

Det är så varmt och skönt i solen :) ser hur mycket som jag faktiskt behöver tvätta min bil ;)

Syns kanske inte så mycket här ;) men fullt med skräp och döda insekter ;)

Min lilla räv tröttnade på yra som gick in och lade sig i solen och njuter med mig :)

Yra hon tycker att jag ska släppa hennes knut <3 mina hundar är bara bäst :)

Fitbit armbandet är på plats det har nog lite dåligt batteri men det ger massa information till hälsa appen :) så hoppas att det fungerar som det ska :)

Av Cecilia - 7 maj 2016 12:24

Fick ett mail om att dem just nu har freeshiping på bikbok :) vilket hade passat mig utmärkt då jag vill ha övriga långa kläningar av den jag köpte i förra veckan :)

 


och så skulle man ju vilja ha lite korta kläningar med :)






Jag vill ha semester nu :) hahaha tänk så underbart :)

Av Cecilia - 7 maj 2016 12:00

     

Beskriver alla klänningarna som eleganta och Chic :) älskar detta :) det får nog bli en beställning härifårn tror jag snart :) 


Nu kommer en kund här så hinner inte skriva mer :) men Asså den här sidan har uppfyllt alla mina drömmar :)

Av Cecilia - 7 maj 2016 11:37



Jag måste börja bära kläningar i skolan så att man får en andledning till att shoppa nya :)


JAg tar idag en klädesbutik i taget eftersom jag snabbt ska kunna avsluta ifall det kommer gäster :)

 




dessa jeans är ett måste!!!



Av Cecilia - 7 maj 2016 11:06

I väntan på att jag ska få lite gäster till mit event open houze :) så börjar jag med mina Wishlist :)lika bra :)


Jag tänker att det första blir MQ :)


       

 


Bas kläder :)

dessa linnen är bara så bra :)

 




Av Cecilia - 7 maj 2016 10:53

Behöver fixa något att bjuda på :) ev något jag kan baka med det som finns för orkar inte göra allt Alva säkert :)

Vill man veta något om det på bilderna kommentera :)

Har fått allt godkänt av Erik så ikväll blir det att sätta upp lite tavlor i vardagsrummet :) och lite krokar i hallen :)

Av Cecilia - 7 maj 2016 07:44

hahaha jag hittade min Fitbit som jag fick när jag köpte min 6plus :) har aldrig använt det för har inte orkat att instalerat det ;) me nu tänkte jag att nu får det vara nog :) dags at dra igång armbandet så man kan följa sin träning och aktivitet genom hela dagen :) samt att man nu kan koppla denna till appen hälsa som är en del i Iphone redan gör den sig väldigt användarvänlig för mig :)

 

än så länge ser det inte bra ut :) den laddar inte men det kommer säkert igång snart igen :) ska sätta både dator och telefon på laddning så dem inte dör för mig :) 



men ska alldeles strax sätta igång och städa :) 

Taletterna ska dammas och fixas 

och sedan är det egentligen bara lite damsugning och plocka iordning alla saker som ska visas :) woohoo :) älskar detta :) ska försöka göra klart mina 3 Wishlist som jag började på här i veckan med mq, gina och bikbok ev en fjärde med Na-kd  också :) men vi får se vad vi hinner :) måste ju äta frukost med då jag inte ätit sedan igår lunch :) hahaha glömde äta frukost igår :)


ne fitbitarmbandet är arg på mig det behövde laddas får se om det löser sig självt :)

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards