Alla inlägg den 20 maj 2016

Av Cecilia - 20 maj 2016 07:43

Vi hade lite tid över så vi snozade hahaha :) en powernap såhär på morgonen är sjukt skön men man blir ju så seg :) men nu har jag bäddat sängen och tagit bort kuddarna iaf :) och jag och hundarna är på väg ut :) så ska jag bara byta om sen så är jag redo för jobbet ;)

Den fina filten som Eriks mormor har vävt till oss :) måste verkligen hitta matchande kuddar till den :) och sy matchande bäddar till hundarna :) grön blir avceentfärgen i sovrummet :)

Tänk om man skulle kunna slippa detta?!?! Men än vågar jag inte :) och tar hellre bort kuddarna är måste städa och hundarna skäms så när något gått sönder :/ så så här får det vara nu ett tag :) men nu blir det promenad :)

Av Cecilia - 20 maj 2016 06:24

Dagens planering är följande :)
Vad måste jag göra. ;)
Ut med hundarna 1 ca 05.00 - fixat
Ge hundarna frukost - fixat
ut med hundarna 2 ca 07.00
ut med hundarna 3 ca 11.30
ut med hundarna 4 ca 15.30
Ge hundarna mat :)
Ut med hundarna 5 ca 19.00
Ut med hundarna 6 ca 22.00
Ta bort kuddar ur soffan
Lägg i kuddar i soffan :)
Starta diskmaskinen
Plocka ur diskmaskinen - fixat :)
Tvättmaskin igång - fixat
Torktumlare gång 1 - fixat
Torktumlare gång 2
Vika tvätt
Läsa teknikuppgifter
Dammsuga vardagsrum, sovrum och kök, hall och lillabadrummet, stora badrummet :)

Detta borde jag göra :)
Sy klart 9ors arbete
Fixa 7ors arbete - broderi
Fixa gardiner :)
Sy ihop bruna nallen
Sy ihop enhörningen till Linnea :)

Detta vill jag göra :)
Den svarta klänningen sy klart
Den röda klänningen
Gröna byxor
Svarta byxor
Grejja med idé till företag :)
Brodera klart mina långstyngds broderi exempel :)

Av Cecilia - 20 maj 2016 06:17

Jag har satt igång tvättmaskinen :) torktumlaren för den hade visst inte gått igång igår ;) och har tömt diskmaskinen :) samt gett mig, hundarna och Erik frukost :) och varit ute med bebisarna :)

Inte så mycket sol när vi gick men fullt av sommartecken i luften :) en massa fåglar som man hörde prata över allt :) det ända som hade gjort denna morgonen bättre hade varit om det faktiskt var lördag ;) men men ;) tagga upp för slöjd med underbara 9or :) ännu en godisprovning med åk7 och lite slöjd med åk3 :) ska försöka dokumentera lite vad som sker och händer idag :) får ändå säga att jag älskar mitt jobb :) frågan är vad jag ska göra nu :) mer än att vänta på att gå ut igen ;)

Jo jag vet :) kuddarna i soffan ska bort och jag ska ta och bädda om sängen :)

Promenadens statistik :)

Av Cecilia - 20 maj 2016 05:19

Värsta uppvaknandet på länge jag var helt övertygad om att det var lördag....... Behöver inte säga mer än så.... Men nu blir det promenad nummer ett :)

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards