Alla inlägg den 25 maj 2016

Av Cecilia - 25 maj 2016 22:37

Har kommit igång med uppgiften och vet precis hur jag vill ha den men får gå upp i tid i morgon och sätta mig vid datorn för detta fungerar inte att försöka vid sängen :)

Alva, Yra och jag var ute på en prommenad här i strömsparken och strömsskogen för att njuta av naturen innan sängen :)

Här är dagens steg :)

Av Cecilia - 25 maj 2016 20:32

Efter jobbet idag var jag bara och hämtade hundarna sedan drog jag och Julia till Ica för att köpa lite fika :) idag blev det baguette och jordgubbar :) efter en myskväll så fick jag ta mig hem :) dags att laga mat :) idag :)

Det var så gott detta rekommenderar jag verkligen :) men nu som vanligt har ju tiden sprungit iväg och jag måste få ihop tid till att skriva om min uppgift niorna ska ha i morgon :) älskar mitt jobb och alla mina tankar man jag hatar min tidsoptimist ;) hahaha jag tror typ att allt går på tio minuter! :)

Av Cecilia - 25 maj 2016 07:53

Just nu så väntar jag på Julia :) hon ville ha lite skjuts i regnet ;) hihi ;)

Men innan så har jag fixat tvätten, både hängt och vikt :) känns underbart :) och fått disken gjord :) men också varit iväg med skräpet :) woop woop :)

Hahaha galet trodde jag tagit fler kort ;) tankspridd hör alltså :)

Av Cecilia - 25 maj 2016 05:40

Nu har vi börjat igen :) snart är det helg <3 jag vaknade med händer som inte riktigt förstår hjärnans signaler och har man då Alva som fortfarande gör valputfall och slänger sig så hinner inte händerna med yra går ju fritt men Alva slänger och flänger måste nog börja gå med magväskan som jag kan koppla Alva i med ett annat koppel för jag har ingen kraft i armarna :/ men en promenad fick vi gjort i allafall :)

Hemma så blev det frukost för hundarna och jag ska alldeles strax ställa fram frukost till mig och Erik med :)

Nu ska jag göra lite disk och ställa ordning frukost till mig och älsklingen <3 så underbart :)!

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards