Alla inlägg den 26 maj 2016

Av Cecilia - 26 maj 2016 23:21

Så där då är dagen slut :) jag har duschat och är sjukt nöjd över hur mycket jag gått idag :) woop woop hoppas att den är någorlunda rättvis :) men det tror jag :)

Av Cecilia - 26 maj 2016 22:54

Promenaden avklarad :) träffade tre underbara elever så Alva och en liten valp till fick leka av sig en stund :) underbart :) och dem är nu slappisar båda två så kanske kan gå och dusha men pallar inte ;) hahaha för trött :) och fastnade i ex on the beach Sverige :)

Så sitter nu vid tvn och leker med snap :p

Av Cecilia - 26 maj 2016 21:59

Min dagar går så fort jag fattar knappt vad jag gör ;) hahaha :) men fick gjort en Link och massa underbara hus med Mina elever :)

Husen var inte det enda som jag fick klart idag :) även en Link och nästan hela Olof :) men tar och gör klart den i morgon bitti :)

Fick också veta nästa veckas mat och det känns så gött :)

Vi åt pizza idag då jag lämnade jobbet efter klockan 19 :)

Nu blir det promenad med bullisarna innan jag tar och går och duschar :)

Av Cecilia - 26 maj 2016 08:05

Disken är gjord! :)

Och vi var ute och gick efter detta :) och sedan har jag slappat vid tvn en stund men får nu gå till jobbet tror jag så jag kommer igång med allt som ska göras :)

Här skulle dem torkas :) men nu ligger vi. Soffan :)

Av Cecilia - 26 maj 2016 06:56

jag var inne precis och slösurfade på db medans jag åt min frukost och fick se detta ljus i mit flöde! bästa Quote ever!!! hahaha måste trycka upp en tröjja med detta och göra en tavla <3 hahahaha så sjukt roligt :)



asså det var länge sedan ag blev så inspirerad av ord! har säkert sett detta tidigare men nu när jag är lite trött så tycker jag sånt är så sjukt roligt XD

hittade dock några fler roliga :P



     


Sjukt kul :P hahaha hade varit super bra presenter alltså :P ;) ne men om man ska ta ut hundarna och fixa disken innan klockan blir allt för mycket :)

   

Av Cecilia - 26 maj 2016 06:55

Vaknade lite sent skulle gå upp vid 4a men råkade snoza i Eriks armar till 5 ;)! Sjukt skönt ;) men vaknade med halvt panik över att uppgifterna till dagen inte var färdiga :( men nu är det löst :) älskar det :) har hunnit med 3 olika typer av hus uppgifter :) ska försöka förklara dem sedan :) och varit ute med hundarna :)

Funnit ute i morse :) och vet inte varför mina hundar har ticks att slicka sig om munnen men XD ;) hahaha

Just nu sitter jag dock och äter frukost :) hundarna sitter och tigger fast dem fick mat för en stund sedan :) både godis och torrfoder och även rester från igår var blandningen till frukosten :) trots detta skulle man kunna Tro att dem aldrig får mat med tanke på hur mycket dem tigger ;) hahaha :)

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards